Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

КП «Житомирводоканал» модернізував сайт особистого кабінету

11.02.2020
КП «Житомирводоканал» модернізував сайт особистого кабінету

Про це  повідомила менеджерка зі зв'язків із громадськістю КП "Житомирводоканал" Сніжана Герасимчук під час брифінгу у міській раді. «У старому кабінеті не можна було передавати показники без змін. Із проблемами стикалися абоненти, які замінили прилади обліку води: вони не могли передати показники, бо ті були менші від попередніх. У новому кабінеті можна передавати показники без змін. У ньому зафіксовано дані по кожному окремому лічильнику, а тому ті абоненти, які змінюють прилади обліку води, не стикаються з труднощами при передачі показників через сайт», - зауважила Сніжана Герасимчук.

Відмічено, що у  минулому кабінеті  за 2 роки було зареєстровано 8 000 абонентів, а в оновленому  -  11 000  за 2 місяці. Щомісяця здійснюється  50 -150 консультацій в інтернет-приймальні. Також через  оформлений сервіс онлайн-послуги виконано 415 заявок. Через особистий кабінет передають показники 11 тис абонентів.

Кожен абонент може скористатися автоматичною системою обслуговування в режимі реального часу через електронний  онлайн-сервіс  водоканалу, що  значно економить час споживачам.

Також на сайті водоканалу є можливість  оформити заявки на отримання різних видів послуг: довідку про відсутність заборгованості, послугу з розблокування каналізації, аналіз якості води, послугу з первинного встановлення, пломбування, заміни та повірки лічильника, видачу технічних умов та приєднання до мереж. Надіслані онлайн заявки у триденний термін опрацьовують інженери загального відділу, які з'ясовують у абонентів усю необхідну інформацію та узгоджують із ними строки виконання робіт

З покроковою інструкцією щодо користування особистим кабінетом можна ознайомитись ТУТ.