Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Виконання протиепідемічних заходів суб’єктами господарювання будуть контролювати мобільні групи

18.03.2020
 Виконання протиепідемічних заходів суб’єктами господарювання будуть контролювати мобільні групи

Для посилення контролю щодо недопущення поширення коронавірусної інфекції на території житомирської громади сьогодні, 18 березня,  виконавчий комітет  Житомирської міської ради прийняв рішення про створення додаткових мобільних груп,  що будуть контролювати дотримання протиепідемічних заходів суб’єктами господарювання.

 «Групи будуть перевіряти діяльність громадського транспорту, суб’єктів господарювання, розміщених на території  Богунського та Корольовського  районів м. Житомира та с. Вереси», - зазначив Микола Дідківський, начальник управління  з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міської ради.

До складу мобільних груп залучать працівників виконавчих органів міської ради, Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області, представників  Національної поліції України, КП «Інспекція з благоустрою м. Житомира»  Житомирської міської ради та муніципальної інспекції Житомирської міської ради, працівників Богунської та Корольовської районих у місті рад. Члени мобільних груп матимуть службове посвідчення. 

 З 18 березня 2020 року групи перевірятимуть  виконання рішень органів влади всіх рівнів, які є обов’язковими для виконання суб’єктами господарювання.

За результатами своєї роботи мобільні групи надаватимуть щоденний звіт  з фотофіксацією управлінню з питань ЦЗ та НС населення міської ради. З інформацією щодо перевірок можна ознайомитись у розділі «Мобільні групи» новинного блоку сайту Житомирської міської ради.

У разі виявлення  порушень та недоліків у роботі закладів,  акти перевірки направлятимуть до правоохоронних органів  для відповідного реагування.  

Звертаємо увагу суб’єктів господарювання! Представники мобільних груб мають відповідні посвідчення, тому будьте уважними і,  у разі перевірки -  вимагайте пред’являти відповідні документи!