Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Житомирян просять вчасно оплачувати комунальні послуги та рекомендують для цього користуватись онлайн-сервісами

19.03.2020
Житомирян просять вчасно оплачувати  комунальні послуги та рекомендують для цього користуватись онлайн-сервісами

Житомирян просять вчасно сплачувати за комунальні послуги, щоб не накопичувати заборгованості.  Водночас, як наголошує заступник міського голови Сергій Кондратюк, мешканцям варто користуватися онлайн-сервісами, адже це дозволяє справно оплачувати за отриманні послуги та, що зараз важливо, мінімізувати своє перебування в місцях, де можливе скупчення людей.

 «Аби під час обмежувальних заходів всі комунальні та приватні підприємства виконували свою роботу якісно, важливо, щоб їхні споживачі оплачували за отримані послуги вчасно. Тому рекомендуємо мешканцям міста платити за послуги на онлайн-сервісах», - зауважив Сергій Кондратюк.

Надаємо підбірку сервісів, а також номери телефонів, які допоможуть мешканцям подавати покази лічильників онлайн, а також оплачувати комунальні послуги за допомогою онлайн-сервісів.

ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ:

  • Телефони кол-центру, які працюють цілодобово:  0412-55-92-82, 0671559282, 0959559285, 0800309282;
  • Мобільний додаток «Ваш рахунок», який допоможе передати покази лічильника та отримання рахунку;
  • Передати покази лічильника можна безпосередньо на сайті АТ «Житомиробленерго»  у розділі «Ваш рахунок»;
  • Електронна пошта для звернень до кол-центру: call1@co.ztoe.com.ua;
  • Електронна пошта для звернень до ІКЦ: icc@co.ztoe.com.ua;
  • Телефон довіри (анонімний)  – 40-21-28.

ГАЗ:

Для побутових споживачів є можливість отримати всю інформацію за особовим рахунком та здійснити оплату за послуги газопостачання та розподілу газу за допомогою дистанційних онлайн - сервісів:

ВОДА:

  •  для того, щоб отримати консультацію з того чи іншого запитання - зателефонуйте у кол-центр (з 08:00 до 19:00):  (0412) 550 552, 0 800 752 553;
  • щоб дізнатися про перебіг аварійно-відновлювальних робіт - зателефонуйте на номер: (0412) 24 08 10, (0412) 46 70 15;
  • ФОПи можуть отримати рахунки, звернувшись до своїх контролерів;
  • з питань замовлення послуг з повірки, пломбування, розпломбування лічильника - звертайтесь за телефоном: 067 411 25 91, 095 203 20 28. 

Послуги  КП «Житомирводоканал» ви можете замовити в онлайн-режимі, перейшовши за посиланням: https://vodokanal.zt.ua/services/servis-onlajn-poslug
Зверніть увагу, що послуга буде надана після закінчення карантину!

Фахівці підприємства надають консультації в онлайн-режимі через ряд інтернет-сервісів:
 

  • для того, щоб отримати відповідь на запитання з приводу нарахувань, виконання ремонтних робіт - надішліть нам запит в інтернет-приймальню: https://vodokanal.zt.ua/kontakti/internet-prijmalna ;
  • для того, щоб отримати відповідь на запитання, які стосуються передачі показників, роботи особистого кабінету - надішліть запит на електронну адресу: ok@vodokanal-zt.org.ua або зателефонуйте на номер: 095 301 55 17;
  • запитання з приводу замовлення та виконання послуг можна надсилати на електронну адресу: open@vodokanal-zt.org.ua;
  • ви також можете адресувати запитання на сторінці КП «Житомирводоканал» у Фейсбуці: https://www.facebook.com/zhytomyrvodokanal.

Найзручніший спосіб передачі показників та безпечної оплати за спожиті послуги -  особистий кабінет: https://cpp.vodokanal.zt.ua/.

Просимо юридичних осіб надсилати актуальні показники на електронну адресу:
fop@vodokanal-zt.org.ua.

ОПАЛЕННЯ

З питань обслуговування населення (щодо розрахунків та договорів) телефони розрахункової групи: 55-48-42, 55-48-43, 55-48-67, 55-34-81.

Документи та звернення громадян будуть прийматися:
- через скриньку, розміщену на вході в приміщення по вул. Київська, 48;
- через електронну пошту канцелярії: kancztke@gmail.com;
- щодо розгляду документів та звернень громадян звертатися за телефонами: 47-19-30, 0931911895.

Електронні онлайн-сервіси для оплати комунальних послуг: