Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Міська рада затвердила Регламент роботи геоінформаційної системи

03.04.2020
Міська рада затвердила Регламент роботи геоінформаційної системи

Сьогодні, 3 квітня, під час 66-ї сесії міської ради, депутати затвердили Регламент роботи геоінформаційної системи (ГІС).

ГІС розроблений з метою організації роботи геоінформаційної системи Житомирської міської ради, визначення порядку здійснення інформаційної взаємодії між виконавчими органами, комунальними підприємствами, закладами та установами міської ради з наповнення та функціонування ГІС, інтеграцію з іншими ресурсами, доступу до даних та можливостей ГІС зовнішніх користувачів.

За адміністрування ГІС відповідає Управління розвитку інформаційних технологій міської ради.

Адміністратор ГІС:

  • здійснює роботу з розвитку, покращення ГІС та підсистем, функцій та наповнення;
  • здійснює методичну та консультативну підтримку в межах повноважень виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам, організаціям щодо роботи ГІС;
  • здійснює організацію та забезпечення авторизованого доступу до адміністративної частини ГІС та ведення бази даних внутрішніх користувачів ГІС;
  • здійснює моніторинг роботи відповідальних структурних підрозділів виконавчих органів розпорядників реєстрів (підсистем) з ГІС, формування статистичних та аналітичних звітів на запит керівництва Житомирської міської об’єднаної територіальної громади щодо функціонування ГІС;
  • організовує підтримку програмно-апаратного комплексу для стабільної, безперебійної та повноцінної роботи ГІС та геопорталу, технічний супровід, експлуатацію та підготовки пропозицій з розвитку програмно-апаратного комплексу;
  • організовує дотримання вимог інформаційної безпеки ГІС та геопорталу, захист від несанкціонованого доступу;
  • організовує захист персональних даних, які можуть бути отримані в процесі функціонування ГІС та геопорталу.