Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Якісні послуги європейського рівня: у Житомирі офіційно запрацював «Прозорий офіс»

05.06.2021
Якісні послуги європейського рівня: у  Житомирі офіційно запрацював «Прозорий офіс»

Відкритість, прозорість та оперативність … Після  майже тримісячної роботи  «у тестовому режимі» Прозорий у Житомирі запрацював офіційно.

«Коли раніше пенсіонери приходили отримати субсидію чи якусь довідку — це було складно, зокрема через умови праці. Тепер - сучасний сервіс.  Я щиро вдячний кожному, хто долучився до проєкту… Незабаром ми  втілюватимемо й інший проєкт разом з Міністерством у справах ветеранів, аби наші військові могли отримувати тут весь спектр послуг швидко, зручно, якісно та  з повагою, на яку вони заслуговують»,  - каже міський голова Сергій Сухомлин.  

У комфортних умовах  житомиряни мають змогу отримати послуги.  А їх –  близько 400.  На першому  поверсі  - адміністративні,  на другому – соціальні. Для зручності - електронна система управління чергою. На табло  - номер талону відвідувача та номер робочого місця фахівця.  Для  доступності людей з інвалідністю  - пандуси, 2 ліфти, туалетна кімната, тактильна плитка, інформаційні таблички зі шрифтом Брайля, пристрій для обслуговування слабочуючих.  Для  найменших відвідувачів -  дитяча кімната. Окрім того,  тут оснащено й окреме місце для самообслуговування, де кожен може скористатись електронними сервісами порталу ДІЯ та отримати послугу онлайн.

Наталія Поплавська,  головна  спеціалістка сектору прийому громадян,  демонструє, як у Прозорому здійснюється прийом людей з порушенням слуху.

«Добрий день. Раді вас бачити, не хвилюйтеся, буде перекладач...», - жестовою мовою звертається фахівчиня до відвідувача. За допомогою сервісу УТОГ по  відеозв’язку вона  зв’язується з перекладачем жестової мови й таким чином  комунікує  з людиною з порушенням слуху.  Потому - супроводжує відвідувача до спеціаліста, де відбувається спілкування з перекладачем.

 Сніжана  Бадіон,  координаторка центру соціальної допомоги учасникам АТО,  розповідає, що на  прийом одного відвідувача  витрачає до 15 хвилин, однак деякі процедури  потребують більше часу. «Я інформую про послуги учасникам АТО/ООС… Це  первинне консультування з можливості отримування комплексної соціальної допомоги, щодо отримання медичних та реабілітаційних  пільг  та ін.».

Зазначимо, що  незабаром  у  «Прозорому офісі» здійснюватимуть прийом ветеранів війни.  Житомирська міська рада та Міністерство у справах ветеранів України реалізовуватимуть перший в Україні  пілотний проєкт  «Адмінсервіс Ветеран».

За час роботи в тестовому режимі   12 тисяч житомирян вже  скористалися тут  послугами адміністративними та  соціальними; з питань пенсійного забезпечення; з питань оформлення паспортних документів громадян України та для виїзду за кордон; з реєстрації/зняття з місця проживання.

Загальна вартість  «Прозорого офісу»  складає 79,4 млн грн, з яких  36,1 млн грн – бюджет  громади.  18  млн грн - кошти Міністерства соціальної політики України та  24,8 млн грн - Державного фонду регіонального розвитку.