Сайт працює у тестовому режимі. Стара версія сайту доступна за посиланням old.zt-rada.gov.ua
Голосуй за кращі проекти бюджету участі за посиланням pb.zt-rada.gov.ua

Італійські студенти переймали досвід житомирських фахівців

28.04.2017
Італійські студенти переймали досвід житомирських фахівців

В Центрі соціальної реабілітації дітей - інвалідів Житомирської міської ради протягом тижня італійські студенти працювали із дітками з особливими потребами, ділись та переймали досвід житомирських фахівців.

Вчитель дефектолог центру реабілітації дітей-інвалідів Тетяна розповіла про перебування студентів та поділилась враженнями від їхньої роботи.

«Ми захоплені їхньою щирістю та відкритістю, а особливо бажанням творити. Вони не зважаючи на те, що недовго перебувають в Житомирі та на мовний бар’єр отримали інформацію про запровадження різних методик від наших фахівців», - розповідає Тетяна.

В приміщенні Центру є обладнання, яке відповідає сучасним вимогам та дає змогу отримувати дітям всі необхідні процедури та ефективно засвоювати методики. Студенти закордонних вузів протягом двох років неодноразово відвідували Центр соціальної реабілітації дітей - інвалідів Житомирської міської ради та проводили роботу з дітьми.

В останній день свого перебування студенти разом з дітками на ватмані створили спільне коло долоньок, що символізує єдність та рівність всіх дітей.

Студенти розповідають про те, що вже не вперше відвідують подібні заклади та працюють з дітками.

«Це не перший заклад, який ми відвідуємо та проходимо практику. Основне наше завдання на цій практиці це - спостерігати діяльність фахівців. Особисто для себе відкрила багато нових речей, які мене зацікавили в роботі фахівців і були центром нашої уваги. Найбільш вразили методи з музикотерапії, арт-терапії., також кімната, де діти пізнають кольори та слухають музику», - розповіла італійська студентка

В Центрі діти з порушеннями розвитку отримують психолого-педагогічний супровід, послуги з фізичної реабілітації, а головне здобувають навички соціальної взаємодії, навчаються спілкуванню з однолітками та дорослими, здобувають необхідні навички.