Сайт працює у тестовому режимі. Стара версія сайту доступна за посиланням old.zt-rada.gov.ua

Інформація для громадян, які перебувають на квартирному та/або кооперативному обліку у виконавчому комітеті Житомирської міської ради

28.03.2018

Повідомляємо, що термін проведення інвентаризації квартирного та кооперативного обліків громадян, які потребують поліпшення житлових умов за місцем проживання продовжено до 31 грудня 2019 року.

На виконання рішень виконавчого комітету міської ради: від 17.02.2016        № 109 «Про проведення інвентаризації квартирного та кооперативного обліків громадян, які потребують поліпшення житлових умов за місцем проживання», та від 21.03.2018 № 284 «Про хід виконання рішення міськвиконкому від 17.02.2016        № 109 «Про проведення інвентаризації квартирного та кооперативного обліків громадян, які потребують поліпшення житлових умов за місцем проживання», відділ по обліку та розподілу жилої площі міської ради проводить інвентаризацію облікових справ громадян, з метою уточнення інформації щодо кількості громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

Інвентаризація здійснюється на підставі наступних документів:

- довідки з місця проживання про склад сім'ї та реєстрацію всіх членів сім'ї, які перебувають на квартирному та/або кооперативному обліках, а також чоловіка/дружини (у разі одруження), якщо вони зареєстровані за іншим місцем проживання;

- громадяни, які винаймають житло, надають договір найму/піднайму завірений належним чином;

- копії паспортів (ст. 1, 2, 10 та всі сторінки з відмітками реєстрації) черговика та повнолітніх членів сім'ї;

- копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номеру всіх членів сім'ї;

- копії свідоцтв про народження дітей;

- копія свідоцтва про одруження;

- копії інших документів, які засвідчують зміни у складі сім'ї (розлучення, смерть, тощо);

- довідки про наявність/відсутність власності у м. Житомирі у черговика, членів його сім'ї, які перебувають на квартирному обліку;

- копії свідоцтв про право власності та технічні паспорти (при наявності житла у черговика або члена його сім”ї);

- довідка з місця роботи /навчання/ або з пенсійного фонду черговика та членів його сім”ї;

- документ, який дає право на включення до пільгової черги (оригінал або копія, завірена належним чином).

Громадяни, які понад 10 років не проходили перереєстрацію та не підтверджували наявність підстав для подальшого перебування на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов будуть зняті з квартирного та/або кооперативного обліку.

За громадянами, протягом одного року з дня зняття з обліку, зберігається право на поновлення за датою перебування на квартирному та/або кооперативному обліках, у разі надання документів, що посвідчують підстави для перебування на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, на час прийняття рішення про зняття з квартирного та/або кооперативного обліків.

 

Більш детальну інформацію можна дізнатись: тел. 48-12-23, 48-11-88;         каб. № 111, № 112 майдан ім. С. П. Корольова, 4/2.