Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Конкурсна комісія обрала 10 представників громадськості до Координаційної ради з питань бюджету участі

03.04.2018
Конкурсна комісія обрала 10 представників громадськості  до Координаційної ради з питань бюджету участі

Сьогодні, 3 квітня, у міській раді відбулося засідання конкурсної комісії щодо обрання членів Координаційної ради з питань бюджету участі.

Члени конкурсної комісії ознайомилися із документами, які надали кандидати, заслухали їх щодо власної мотивації взяти участь у діяльності Координаційної ради та відкритим рейтинговим голосуванням обрали 10 представників територіальної громади міста Житомира до складу Координаційної ради з питань бюджету участі. А саме:

  1. Бондарчука Олега Олеговича.
  2. Маньковську Ольгу Юріївну.
  3. Намєсніка Сергія Миколайовича. 
  4. Ожегову Наталію Федорівну. 
  5. Пахольчук Світлану Володимирівну.
  6. Петренко Юлію Борисівну.
  7. Рафальську Оксану Петрівну.
  8. Рошка Олександра Івановича.
  9. Шевчук Галину Олександрівну.
  10. Шелестюка Андрія Миколайовича. 

Нагадаємо, з 19 березня протягом 14 днів тривав прийом документів від представників територіальної громади міста Житомира до координаційної ради. 26 представників громадськості виявили бажання увійти до складу постійно діючого консультативно-дорадчого колегіального органу - Координаційної ради з питань бюджету участі.

Довідково: Координаційна рада з питань бюджету участі – постійно діючий консультативно-дорадчий колегіальний орган, який координує процес здійснення та функціонування бюджету участі, забезпечує дотримання Положення про бюджет участі (громадський бюджет) міста Житомира, затверджене рішенням 32-ї сесії сьомого скликання Житомирської міської ради, контроль за відбором проектів для фінансування, їх виконанням та попередній розгляд звіту про виконання проектів, відібраних для фінансування за рахунок коштів бюджету участі.

Завданнями Координаційної ради є:

  • супроводження бюджету участі на усіх його етапах;
  • розробка параметрів бюджету участі;
  • проведення публічного обговорення проектів, забезпечення організації та проведення зустрічей з мешканцями міста, майстер-класів, тренінгів з написання проектів;
  • здійснення організації проведення аналізу поданих проектів, ухвалення висновків;
  • розгляд апеляцій та вирішення спірних ситуацій, що виникають під час процесу бюджету участі;
  • розгляд та затвердження висновків щодо прийняття проектів до голосування, а також реєстрів позитивно і негативно оцінених проектів;
  • погодження результатів голосування;
  • розгляд звітів про хід (стан) реалізації проектів, що впроваджуються у рамках бюджету участі, та надання рекомендацій виконавцям;
  • здійснення контролю за дотриманням рівних умов для мешканців міста під час проведення голосування, надавати мешканцям консультаційну допомогу з питань бюджету участі;
  • аналіз практики етапів бюджету участі з метою надання рекомендацій Житомирському міському голові щодо удосконалення механізму бюджету участі;
  • здійснення громадського контролю за реалізацією Положення про бюджет участі.  

Координаційна рада має право:

  • отримувати інформацію у виконавчих органах Житомирської міської ради, запрошувати їх представників на засідання в рамках реалізації бюджету участі;
  • спільно з управлінням по зв’язках з громадськістю Житомирської міської ради організовувати голосування;
  • заслуховувати авторів проектів під час розгляду реєстрів позитивно і негативно оцінених проектів та отримувати від них додаткову інформацію;
  • рекомендувати авторам об’єднувати схожі проекти шляхом створення нового проекту;
  • здійснювати контроль за проведенням підрахунку голосів, відданих за проекти;
  • подавати Житомирському міському голові рекомендації щодо перерозподілу коштів в межах загального обсягу бюджету участі у місті Житомирі, який утворився при визначенні проектів-переможців.

Засідання Координаційної ради є публічними. Рішення, рекомендації, висновки та протоколи Координаційної ради приймаються на її засіданнях. Рішення, рекомендації, висновки та протоколи Координаційної ради формуються секретарем та підписуються головою Координаційної ради. Протягом 3 (трьох) робочих днів інформація оприлюднюються на офіційному веб-сайті Житомирської міської ради.

Рішення на засіданні ухвалюються простою більшістю голосів від загального складу Координаційної ради, окрім голосів працівників виконавчих органів, які мають право дорадчого голосу. У разі рівного розподілу голосів, рішення головуючого Координаційної ради має вирішальне значення.

Якщо член Координаційної ради без поважних причин тричі підряд не відвідав засідання Координаційної ради – члени Координаційної ради мають право надати рекомендації міському голові щодо виключення цього члена зі складу Координаційної ради.

Повноваження діючої Координаційної ради припиняються в момент установчого засідання новообраної Координаційної ради.

Координаційна рада з питань бюджету участі діє 2 роки. Положенням про бюджет участі (громадський бюджет) міста Житомира визначено, що до її складу входять 15 (п’ятнадцяти) осіб, з них – 5 представників виконавчих органів Житомирської міської ради (з правом дорадчого голосу) та 10 представників громадськості.