Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

У міській раді звернули увагу суб'єктів господарської діяльності на важливість дотримання законодавства про працю

17.05.2018
У міській раді  звернули увагу суб'єктів господарської діяльності на важливість  дотримання законодавства про працю

На спеціальних комісіях з питань погашення податкового боргу та збільшення надходжень до міського бюджету, проведених 04.05.2018 та 11.05.2018,  спеціалістами відділу з питань додержання законодавства про працю департаменту бюджету та фінансів  Житомирської міської ради за участю представників департаментів бюджету та фінансів,  соціальної політики, економічного розвитку та юридичного департаменту Житомирської міської ради, Житомирського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області, вивчалось питання дотримання трудового законодавства суб'єктами господарювання , зокрема в частині своєчасної та у повному обсязі оплати праці, додержання мінімальних гарантій в оплаті праці, оформлення трудових відносин. На комісію запрошено понад 15 суб'єктів господарської діяльності.

Учасники комісії звернули увагу на необхідність дотримання мінімального розміру заробітної плати та інших норм і гарантій в оплаті праці. Наголошено, що при обчисленні розміру заробітної плати найманого працівника, для забезпечення її мінімального розміру, не враховуються доплати за роботу в несприятливих умовах праці та підвищеного ризику для здоров’я, за роботу в нічний та надурочний час, роз’їзний характер робіт, премії до святкових і ювілейних дат. Особливу увагу приділено подоланню такого явища як незадекларована праця та недотримання мінімальних гарантій в оплаті праці.

Комісія пройшла у форматі «запитання-відповідь», завдяки чому учасники  отримати інформацію та обговорити її з колегами.

За результатами обговорення запропоновано  проводити комісії з питань погашення податкового боргу та збільшення надходжень до міського бюджету 2 рази на тиждень.

Департамент бюджету та фінансів  міської ради