Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Оголошено конкурс на посаду директора Третього інклюзивно-ресурсного центру

21.03.2019
Оголошено конкурс на посаду директора  Третього інклюзивно-ресурсного центру

Сьогодні, 21 березня, розпочинається прийом документів щодо конкурсного відбору на  посаду директора «Третього інклюзивно-ресурсного центру» Житомирської міської ради. Документи для участі в конкурсі приймаються до 17:00 год. 10 квітня 2019 року за адресою: 10014, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 7, департамент  освіти Житомирської міської ради, каб. 7 (головний спеціаліст з кадрових питань, секретар конкурсної комісії, уповноважена надавати роз’яснення та інформацію про конкурс та приймати документи для участі у конкурсі - Кухарчук  Тетяна Євстафіївна). Електронна адреса для довідок: osvita@zt-rada.gov.ua. Телефон для довідок: (0412) 47-48-35.

Посаду директора інклюзивно-ресурсного центру може обіймати особа, яка є громадянином України, має вищу освіту ступеня магістра за спеціальністю “Спеціальна освіта” (“Корекційна освіта”, “Дефектологія”) або “Психологія” (“Практична психологія”) та стаж роботи не менше п’яти років за фахом, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Станом на 20.03.2019 посадовий оклад  директора комунальної установи «Третій інклюзивно-ресурсний центр» Житомирської міської ради - 6690,60 грн., а також  можливі  доплати, надбавки, підвищення, заохочення розмір, яких встановлюється роботодавцем відповідно до вимог чинного законодавства  та  умов контракту. Щорічна основна відпустка 56 календарних днів. Графік  роботи: понеділок – п’ятниця з 09 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, обідня перерва - з 13 години 00 хвилин  до 14 години 00 хвилин. Можливі  відрядження. Ненормований робочий день. Строк дії  контракту (строкового трудового  договору) - три роки.

Документи на конкурсний відбір претенденти подають особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) та несуть відповідальність за достовірність поданих документів:

1.  Заява про участь у конкурсі (додаток 1).

2. Письмова  згода на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (додаток 2).

3. Автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу).

4. Копія документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України.

5. Копія  документа,  що  підтверджує  рівень  освіти  за  спеціальністю (“Спеціальна освіта” (“Корекційна освіта”, “Дефектологія”) або “Психологія” (“Практична  психологія”)).

6. Копія трудової книжки, що підтверджує стаж роботи за фахом не менше п’яти років на момент її подання.

7. Довідка про відсутність судимості.

8. Мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Особа може подати інші документи, що  підтверджують її професійні та/або моральні якості (копію атестаційного листа або інший документ, що підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам директора, його вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації,  характеристики, рекомендації, наукові  публікації  тощо).

При поданні документів претендент має подати  оригінал  документу, який посвідчує  особу, а  також оригінали  інших документів, копії  яких подаються члену конкурсної комісії, який здійснює прийом документів. Уповноважена  особа,  окрім  зазначених документів  в даному абзаці,  подає оригінал документу (доручення), що підтверджує його повноваження, та копію такого документу.

Конкурсний відбір (конкурс) складається з таких етапів:

1. Ухвалення рішення про проведення конкурсу та затвердження складу конкурсної комісії.

2. Оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.

3. Прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі.

4. Перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам.

5. Допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі.

6. Проведення письмового іспиту (тестування).

6.1. Визначення  результатів  тестування.

7. Проведення публічної та відкритої співбесіди.

7.1.  Визначення  результатів  співбесіди.

8. Визначення переможця конкурсу.

9. Оприлюднення результатів конкурсу.

Тривалість   конкурсу:  не більше  ніж  два  місяці  з  дня  оголошення.

Особи, які  подали не всі документи необхідні для  участі в  конкурсі згідно  з цим оголошенням, або подали документи  після завершення  строку подання,  до  участі  в  конкурсі не допускаються.

Перелік  осіб, яких допущено  до  участі  у  конкурсному відборі, буде  оприлюднено на веб-сайті Житомирської  міської  ради.

Упродовж двох  робочих днів з дня завершення  конкурсного відбору конкурсна  комісія визначає переможця або визнає конкурс таким, що не відбувся, та оприлюднює результати конкурсу на веб-сайті Житомирської міської ради та  веб-сайті Департаменту освіти.

Довідково: конкурс на посаду директора  комунальної установи «Третій інклюзивно-ресурсний  центр» Житомирської міської ради оголошено відповідно до рішення  сесії Житомирської міської  ради від 26.06.2018 № 1043 «Про створення  комунальних установ інклюзивно-ресурсних центрів Житомирської міської  ради та затвердження Положення про конкурсний відбір на посаду директора інклюзивно-ресурсного центру Житомирської міської ради», наказу департаменту  освіти  Житомирської міської ради від 20.03.2018 № 121  «Про проведення  конкурсного відбору на посаду директора комунальної  установи «Третій  інклюзивно-ресурсний центр» Житомирської міської ради».

Комунальна установа «Третій інклюзивно-ресурсний  центр» Житомирської міської ради (скорочена назва КУ «ТІРЦ»ЖМР) розташована за адесою: м. Житомир, вул. Кибальчича, 7.

 

Документи

Орієнтовний перелік тем для письмового іспиту