Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Інформація для мешканців міста Житомира!

04.04.2019
Інформація для мешканців міста Житомира!

Не знайшли себе у списках виборців?

Виявили неточності у своїх персональних даних?

Виявили осіб (у списках виборців) які вже давно померли?

Виявили осіб які не мають бути зареєстровані за вашою адресою?

Не хочете щоб це повторювалося знов?

Зверніться до відділів ведення Державного реєстру виборців міста Житомира, а саме:

 

Відділ ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради, площа Польова, 8, м. Житомир

(тел.  33-09-06;  33-19-19;  33-19-29)

 

Відділ ведення Державного реєстру виборців Богунської районної ради, вулиця Перемоги, 55, м.Житомир

(тел.  42-65-43;  42-65-44)

 

Також, особи які зареєстровані у м.Житомирі можуть звернутися до управління ведення реєстру територіальної громади Житомирської міської ради для актуалізації персональних даних, за адресою: м.Житомир, майдан ім.С.П.Корольова, 6.

Рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради від 20.12.17 № 1211 створено Реєстр територіальної громади міста Житомира (далі Реєстр).

На сьогоднішній день актуалізація персональних даних та наповнення Реєстру здійснюється лише під час звернення осіб, які вирішили зареєструвати/знятися з реєстрації місця проживання у м.Житомирі.

Для чого потрібна актуалізація?

Актуалізація даних – це необхідність внесення актуальної інформації/змін до інформації про особу в Реєстр (у разі зміни прізвища та інших персональних даних про особу, внесення дати реєстрації особам, які зареєстрували своє місце проживання до 04.04.2016 року)

Що необхідно для актуалізації?

  • Документ, що посвідчує особу - паспорт або інший документ, до якого вносяться відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання;
  • У разі актуалізації малолітньої дитини, необхідно свідоцтво про народження дитини, а також паспорт, що підтверджують особу законного представника.

Дякуємо за небайдужість!