Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Виконавчий комітет погодив Програму забезпечення зберігання документів для соціально-правового захисту громадян Житомирської міської ОТГ на 2020 - 2024 роки

06.11.2019
 Виконавчий комітет погодив Програму забезпечення зберігання документів для соціально-правового захисту громадян Житомирської міської ОТГ на 2020 - 2024 роки

Сьогодні, 06 листопада, виконавчий комітет погодив Програму забезпечення зберігання документів для соціально-правового захисту громадян Житомирської міської об'єднаної територіальної громади на 2020 - 2024 роки.

Метою Програми є забезпечення зберігання документів для надання послуг юридичним особам, фізичним особам – підприємцям, громадянам (жінкам і чоловікам) щодо їх соціально-правового захисту на території Житомирської міської об’єднаної територіальної громади.

Директор комунальної  установи «Трудовий архів м. Житомира» Ольга Войтенко розповідає, що діяльність комунальної установи засвідчує, що збереження документів має важливе значення для громадян та є визначальним для реалізації їх прав і законних інтересів, зокрема, на належне пенсійне забезпечення та соціальне страхування.

Так, у 2017 році до  «Трудового архіву м. Житомира»  надійшло 98 запитів юридичних та 824 запити фізичних осіб, а вже у 2018 році їх кількість  збільшилася до 248 запитів юридичних осіб та 861  звернення  фізичних осіб.

За інформацією розробників Програми, переважна більшість запитів стосується питань підтвердження трудового стажу, суми нарахованої заробітної плати та видачі копії документів.

Після погодження виконавчим комітетом Програму буде подано на розгляд  та затвердження Житомирською міською радою.