Сайт працює у тестовому режимі. Стара версія сайту доступна за посиланням old.zt-rada.gov.ua

Порядок визначення учасників та проведення капітального ремонту житлових будинків на території м. Житомира, в яких створено об’єднання співвласників багатоквартирних будинків

03.04.2018

 

Даний Порядок розроблений у відповідності до вимог Конституції України,  Цивільного кодексу України, Бюджетного кодексу України та Житлового Кодексу Української СРСР, Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку», Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду», Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», Порядку передачі житлового комплексу або його частини з балансу на баланс, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2002 №1521 «Про реалізацію Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку», «Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій», затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 р. №76, та інших нормативно-правових актів з метою визначення учасників з числа об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (далі - ОСББ) для проведення капітального ремонту за рахунок коштів місцевого бюджету.

1. Заявку на проведення капітального ремонту у житлових будинках (крім одноповерхових),  термін  експлуатації яких не менше 10 років,  можуть подавати ОСББ,   які створені відповідно до чинного законодавства України та здійснюють управління багатоквартирним будинком у порядку, встановленому ст. 12 Закону України «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку».

2. До розгляду приймаються заявки від ОСББ міста Житомира,  які з дати свого створення не отримували кошти з міського бюджету на проведення капітальних ремонтів, крім робіт із капітального ремонту ліфтів.

Заявка на капітальний ремонт визначається за одним із обраних видів робіт капітального ремонту, які передбачені наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 №150 «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд» (зі змінами), а саме:

1)  дах, покрівля;

2) мережа внутрішніх загально-будинкових трубопроводів (крім внутрішньо-квартирних) централізованого теплопостачання;

3) мережа внутрішніх загально-будинкових трубопроводів (крім внутрішньо-квартирних) водопостачання та водовідведення;

4) загально-будинкова  електромережа та супутнє електрообладнання.

Якщо у будинку до створення в ньому ОСББ було проведено за кошти міського бюджету  один або декілька видів капітального ремонту, то ОСББ може обрати лише такий вид капітального  ремонту, який не проводився.

3. Заявка на проведення капітального ремонту у житловому будинку надається головою ОСББ управлінню житлового господарства міської ради, як головному розпоряднику бюджетних коштів, до якої додаються  наступні документи:

- витяг (довідка) з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- витяг з рішення загальних зборів щодо визначення капітального ремонту будинку за одним із обраних видів робіт;

- витяг з рішення загальних зборів ОСББ щодо сплати та  розміру відрахувань до ремонтного та резервного фондів;

- копія акту передачі житлового будинку з балансу балансоутримувача в управління  об’єднання співвласників багатоквартирного будинку.

У разі невідповідності документів вимогам цього Порядку головний розпорядник бюджетних коштів має право повернути їх на доопрацювання.

4. Заявки з повним пакетом документів від ОСББ приймаються та реєструються головним розпорядником бюджетних коштів у відповідному журналі.

5. На підставі поданих заявок та після прийняття відповідних видатків з міського бюджету в рамках виконання Програми «Ефективне та надійне житлове господарство -  мешканцям міста» або іншої Програми головним розпорядником бюджетних коштів формується перелік об’єктів капітального ремонту житлових будинків ОСББ (далі - Перелік), який погоджується постійною  комісією з питань житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури та затверджується відповідним рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради.

6. Включення житлових будинків ОСББ в Перелік залежить від:

-  дати створення (державної реєстрації) ОСББ;

- дати реєстрації заявки ОСББ на капітальний ремонт;

- обсягу фінансування, передбаченого на капітальний ремонт житлових будинків ОСББ в міському бюджеті. 

7. Для визначення обсягів проведення ремонтно-будівельних робіт   створюється  комісія, до складу якої входять представники ОСББ, головного розпорядника бюджетних коштів, а також можуть залучатися кваліфіковані спеціалісти спеціалізованих проектних організацій.

На підставі проведеного обстеження складається дефектний акт, який підписується всіма членами комісії.

8. Видатки на проведення капітального ремонту житлового будинку ОСББ за рахунок коштів з міського бюджету включають витрати на:

- розроблення проектно-кошторисної документації, вартість якої має складати не більше чотирьох відсотків від вартості ремонтно-будівельних робіт;

- проведення Державної експертизи кошторисної частини проектної документації, за необхідністю;

- виконання ремонтно-будівельних робіт;

- ведення авторського та технічного нагляду на об’єкті;

- плати за видачу сертифіката, який видається у разі прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта.

9. ОСББ, які були внесені до Переліку та визначені одержувачами бюджетних коштів, за погодженням головного розпорядника бюджетних коштів:

1) відкривають рахунок в органах державної казначейської служби України в м. Житомирі у Житомирської області;

 2) укладають та оформляють:

- договір із спеціалізованою проектною організацією на виготовлення проектно-кошторисної документації;

- договір із філією ДП «Укрдержбудекспертиза» на проведення Державної експертизи кошторисної частини проектної документації (за необхідністю);

- договір з підрядною організацією на виконання робіт з капітального ремонту;

- договір на здійснення авторського нагляду;

- договір на здійснення технічного нагляду;

- декларацію про початок виконання будівельних робіт та реєструють її в органах державного архітектурно-будівельного контролю;

- декларацію про готовність до експлуатації об’єкта та реєструють її в органах державного архітектурно-будівельного контролю.

10. Головний розпорядник бюджетних коштів здійснює контроль за ходом виконання робіт та має право призупинити їх у разі обґрунтованої необхідності.