Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

У Житомирі працює "гаряча лінія" 15-80

31.03.2020
У Житомирі працює

На цілодобову "гарячу лінію",  функціонування якої забезпечує КП “Міський інформаційний центр” Житомирської міської ради, у березні надійшло 4825 дзвінків, було зареєстровано 292 звернення.

Найчастіше мешканці міста зверталися за допомогою з питань, що стосувалися благоустрою та  житлового господарства, діяльності транспорту, а також   охорони здоров’я  та соціального захисту населення.

Зокрема,  у КП «Міський інформаційний центр» Житомирської міської ради зазначили, що  громадяни звертаються і щодо роз’яснень про обмежувальні заходи, введені на території  Житомирської міської ОТГ  з метою протидії поширенню коронавірусної інфекції.  У проблематиці отриманих дзвінків та зареєстрованих звернень питання дезінфекції громадських місць,  обмежень у громадському транспорті, дотримання громадянами, закладами та підприємствами  міста обмежувальних заходів  тощо.

Диспетчери КП “Міський інформаційний центр” Житомирської міської ради  оперативно надають заявникам необхідну інформацію. У разі потреби контролю за виконанням, звернення реєструються  та передаються на опрацювання до виконавчих органів, комунальних підприємств Житомирської міської ради, до сфери  відповідальності яких належить те чи інше питання.

Тож, нагадуємо контакти для звернень під час карантину:

  • Міський інформаційний центр Житомирської міської ради:  (0412) 481-481 або 1580  (також для абонентів  мобільних операторів)
  • КП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Житомирської міської ради: (0412) 43-20-00, 0-800-335-251;
  • Житомирський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України: 068-982-47-81.

Консультації виконавчих органів Житомирської міської ради також можна  отримати у телефонному режимі. Детальніше за посиланням:https://zt-rada.gov.ua/?3398[0]=10530).