З 25 травня Центр надання адміністративних послуг поступово відновлює прийом відвідувачів за попереднім записом фізичних та юридичних осіб. В умовах дії обмежень прийом відвідувачів здійснюватиметься тільки для мешканців Житомирської міської ОТГ за наступним графіком: з понеділка по п’ятницю – з 9.00 до 18.00 (обідня перерва: з 13.00 до 14.00). Попередній запис здійснюватиметься за номерами телефонів: 067-411-60-20, (0412) 47-06-15.
Звертаємо увагу відвідувачів, що робота Центру організовуватиметься з дотриманням вимог Постанови головного державного санітарного лікаря України від 09.05.2020 № 16, а саме:
Державним реєстраторам департаменту реєстрації міської ради здійснюватиметься прийом:
Також в умовах дії обмежувальних заходів Центр надання адміністративних послуг міської ради та департамент реєстрації міської ради надають консультації громадянам та суб’єктам господарювання з наступних питань за телефонами:
- щодо адміністративних послуг, визначених переліком, затвердженим рішенням Житомирської міської ради від 30.05.2013 № 545 «Про затвердження Положення та Регламенту центру надання адміністративних послуг Житомирської міської ради» (зі змінами): (0412) 47-06-15, 47-46-69, 47-46-68, 067-411-60-20;
- щодо адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень: (0412) 42-01-75;
- щодо адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних та фізичних осіб – підприємців: (0412) 42-01-70.