Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Людське обличчя пандемії #підтримую_словом #підтримую_ділом

29.05.2020
Людське обличчя пандемії #підтримую_словом #підтримую_ділом

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні та Internews ініціювали проведення національної кампанія солідарності, метою якої є показати українцям людське обличчя пандемії та мотивуватиме подякувати або підтримати тих, кому це зараз потрібно найбільше: словом або ділом (#підтримую_словом #підтримую_ділом). 

Минуло майже три місяці після підтвердження першого випадку коронавірусної хвороби в Україні, і сьогодні ситуація навколо COVID-19 уже має тисячі людських облич.

Це медичні та соціальні працівники, співробітники поліції та служб охорони, продавці та робітники служб доставки, лідери громад та волонтери. Також це люди, які перехворіли на COVID-19, та їхні близькі, які підтримували їх під час лікування. Це люди літнього віку, відрізані від рідних на час карантину. Це сім’ї, які втратили регулярний дохід. Всі вони ”на передовій” боротьби проти COVID-19 в Україні.

Головним комунікаційним інструментом кампанії була обрана фотографія. Промовисті світлини різних облич вже почали з'являтися на зовнішніх рекламних носіях та фасадах будівель по всій Україні, а також у соціальних мережах. Портрети оживуть та розкажуть про героїв кампанії у соціальних мережах, де люди зможуть поширювати і свої історії подяки та допомоги.

Internews та Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні закликають місцеві медіа приєднатися до національної кампанії солідарності #підтримую_словом #підтримую_ділом.

Журналісти можуть підтримати кампанію та тих, хто опинився “на передовій” пандемії, зібравши та висвітливши особисті історії цих людей у своїх громадах, використовуючи повідомлення (#підтримую_словом) та брендинг кампанії.

Представникам ЗМІ, які мають намір приєднатися до кампанії, запропоновано зібрати та розповісти особисті історії людей, які стали “обличчям пандемії”, та використувавати спеціально-створений брендинг за цим посиланням на одному з фото героя, щоб долучити свою історію до національної кампанії на [email protected], щоб Internews та ЮНІСЕФ могли далі поширювати їх різними каналами кампанії.

Детальніше про кампанію тут: https://internews.in.ua/uk/