Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Департамент соціальної політики інформує

07.07.2020
Департамент соціальної політики інформує

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2020 року № 500 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» внесено зміни до графіку роботи, обслуговування громадян під час дії карантинних обмежень Богунським та Корольовським районним відділами обслуговування громадян м. Житомира (сервісними центрами) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області проводиться:

  • з 10:00 год. до 19:00 год. з понеділка по четвер;
  • в п’ятницю з 10:00 год. до 17:45 год.

З метою запобігання поширення захворювання на гостру респіраторну хворобу COVID – 19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 повідомляємо, що більшість питань можна вирішити без особистих візитів до сервісного центру, скориставшись онлайн сервізами вебпорталу Пенсійного фонду України, де можна отримати наступні пенсійні послуги, зокрема:

  • подати заяву про призначення;
  • подати заяву про перерахунок пенсії;
  • отримання довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7);
  • отримання довідки про розмір пенсії;
  • отримання відомості про виплачену заробітну плату;
  • сплачені на користь особи страхові внески;
  • набутий страховий стаж;
  • перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);
  • провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
  • подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
  • подати звернення (пропозицію тощо);
  • активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи);
  • подати заяву – анкету на авто призначення пенсії;
  • ознайомитись з переліком документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій.

Для того, щоб подати документи про призначення пенсії через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, потрібно:

  • авторизуватись в особистому кабінеті на вебпорталі https://portal.pfu.gov.ua за допомогою електронного цифрового підпису;
  • у розділі особистого кабінету «Заява на призначення пенсії» завантажити весь пакет необхідних для призначення пенсії документів у сканованому вигляді;
  • підписати звернення електронним цифровим підписом та надіслати його до підсистеми «Звернення»;
  • у разі подання заяви про перерахунок та переведення на інший вид пенсії у розділі особистого кабінету вибирається «Заява на перерахунок пенсії» або «Заява на переведення на інший вид пенсії» та завантажуються необхідні документи. Зазначені документи та звернення необхідно підписати електронним цифровим підписом, та надіслати його до підсистеми «Звернення».

У разі якщо до заяви подані не всі необхідні документи, заявника повідомлять у обраний ним спосіб, а саме: шляхом направлення СМС-повідомлення або на зазначену електронну адресу.

Користувачі вебпорталу будуть отримувати повідомлення про прийняття документів, хід їх опрацювання і про призначену та перераховану пенсію.

Стан обробки свого звернення користувач вебпорталу має можливість переглянути у власному кабінеті.

Сервіс може використовувати особа, яка має електронний цифровий підпис, який можна отримати в сертифікованих центрах виготовлення електронних ключів.

Для вирішення невідкладних індивідуальних питань, які не можна вирішити дистанційно, пропонуємо телефонувати на телефони «гарячих ліній» сервісних центрів де надаються роз’яснення про підвищення, проведені перерахунки та призначення пенсій:

  • до Корольовського районного відділу обслуговування громадян м. Житомира (сервісного центру) за телефоном 42-53-91;
  • до Богунського районного відділу обслуговування громадян  м. Житомира (сервісного центру) за телефоном 42-53-90.