У рамках міського етапу акції «16 днів проти насильства» оголошуємо проведення гендерного аудиту рекламного простору Житомирської міської ОТГ з 27.11.2020 по 08.12.2020.
Просимо зразки рекламної та маркетингової продукції, які містять ознаки сексизму, надсилати за формою, що додається, на ел. адресу управління у справах сім’ї, молоді та спорту міської ради:[email protected]
Найактивніші учасники та учасниці аудиту отримають призи у день завершення акції «16 днів проти насильства 10.12.2020!!!
Інформація для ідентифікації ознак сексизму
«Сексизм – це будь-який акт, жести, візуальна репрезентація, сказані чи написані слова, практика чи поведінка, які базуються на ідеї, що особа чи група осіб є малозначимими через їхню стать. Сексизм – прояв історично нерівних владних відносин між жінками й чоловіками, що веде до дискримінації та перешкоджає повному поліпшенню становища жінок у суспільстві» - визначення Комітету міністрів Ради Європи (Рекомендація CM/Rec(2019)1 “Запобігання та боротьба із сексизмом”).
Критерії визначення наявності дискримінації за ознакою статі у рекламній та маркетинговій продукції:
Форма подачі результатів гендерного аудиту рекламної та маркетингової продукції у Житомирській міській ОТГ
№ з/п | ПІБ особи, яка подає матеріали | Контакти, тел., | Адреса, за якою знаходиться реклама | Ознаки сексиської реклами у зразку | Фото рекламного зразка, який містить ознаки сексизму |
1 |
|
|
|
|
|
Примітка. Кількість зібраних зразків не обмежується, кожний вноситься в окрему графу таблиці.
Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Житомирської міської ради