Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Шановні суб'єкти господарювання!

06.01.2021
Шановні суб'єкти господарювання!

Повідомляємо, що відповідно до п. 6.1 Положення про організацію сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території м. Житомира, затвердженого рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради від 21.02.2018 № 158, документи для отримання погодження стосовно розміщення об’єктів сезонної торгівлі / з надання послуг у сфері розваг у весняно-осінній період  2021 року подаються суб’єктами господарювання до Центру надання адміністративних послуг Житомирської міської ради до 01 лютого поточного року.

Для отримання більш детальної інформації пропонуємо звертатись до відділу економіки промисловості та сфери послуг департаменту економічного розвитку міської ради за телефоном: (0412) 48-11-92.

Департамент економічного розвитку міської ради