Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Понад 25 питань порядку денного розглянула "регламентна" комісія

18.02.2021
Понад 25 питань порядку денного розглянула

План роботи Житомирської міської ради, внесення змін до діючих програм, прийняття у комунальну власність, зміни до складу комісій та інші питання порядку денного розглянула постійна комісія з питань депутатської діяльності, регламенту, дотримання законодавства. Головував на комісії Олександр Черняхович.

Присутні погодили та затвердили ціну продажу нежитлових приміщень на  вул. Гагаріна, вул. Небесної Сотні, вул. Покровській та  Великій Бердичівській.

Депутати також розглянули земельні питання, зокрема погодили:

- внесення змін та доповнень в договори оренди земельних ділянок юридичних осіб,

- надання дозволу на розроблення детальних планів територій в межах с. Вереси на землях Житомирської міської ОТГ,

- проєкти рішення землеустрою щодо відведення земельних ділянок.

Також на розгляд  присутніх було внесено проєкт рішення щодо змін та доповнень до  затвердженого  "Положення та Регламенту роботи ЦНАП". Зокрема зміни пов'язані із створенням прозорого офісу та планами його роботи. Так, заплановано створення  органу, який має організувати  та координувати усі послуги, що будуть надані.  Також додається ряд послуг до вже існуючих - погодження проведення благоустрою територій, взяття на соціальний квартирний облік та надання соціального житла. На даний час  у ЦНАПі надається 210 послуг адміністраторами центру та 27 послуг державними реєстраторами.

З проєктами рішень можна ознайомитись у розділі "Документи"., а з  розкладом роботи постійних  комісій можна - тут.