Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Мешканці громади можуть отримати 233 адміністративних послуги у ЦНАП міської ради

03.03.2021
Мешканці громади можуть отримати 233 адміністративних послуги у ЦНАП міської ради

Центр надання адміністративних послуг Житомирської міської ради утворено рішенням міської ради 30 травня 2013 року.

Основними завданнями центру є: створення максимально комфортних та сприятливих умов відвідувачам та впровадження зручного графіку прийому мешканців міста.

Діяльність ЦНАП здійснюється за принципами:

- прозорості, відкритості та послідовності дій при наданні адміністративних послуг; орієнтації на суб'єкта звернення, - інформованості,  зворотного зв'язку,  організаційної єдності.

Метою роботи ЦНАП є надання якісних адміністративних послуг суб'єктам звернень.

Адміністратор центру:

  • Організовує видачу документів та забезпечує взаємодію з суб'єктами надання адміністративних послуг.
  • Надає суб'єктам звернень вичерпну інформацію та консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.
  • Приймає від суб'єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб'єктам надання адміністративних послуг.
  • Забезпечує направлення через засоби поштового зв'язку суб'єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб'єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб'єктами надання адміністративних послуг.
  • Здійснює організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб'єктами надання адміністративних послуг і контроль за додержанням суб'єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.

Рішенням сесії міської ради від 30.05.2013 № 545 «Про затвердження Положення та Регламенту центру надання адміністративних послуг Житомирської міської ради» (зі змінами) затверджено перелік адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП. 

На виконання вимог розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» (зі змінами від 11.10.2017) через ЦНАП здійснюється надання послуг, віднесених до компетенції територіальних підрозділів ЦОВВ, такі як ДАБІ, Держгеокадстр, органи юстиції.

На даний час у ЦНАП міської ради можливо отримати 233 адміністративних послуги, які надаються через адміністраторів центру (206) та через уповноважених представників, залучених до роботи в центрі (27), а саме: послуги, віднесені до компетенції Департаменту реєстрації міської ради (відділ державної реєстрації  юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців  та відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно).

Зокрема, через центр надається: 95 адміністративних послуг, віднесених до компетенції 10 ВО МР, в т.ч. відповідальних за підготовку проєктів відповідних рішень міської ради та виконавчого комітету; 12 послуг, віднесених до компетенції 4 структурних підрозділів ОДА та 99 послуг, віднесених до компетенції 12 територій підрозділів ЦОВВ.

Загальна кількість звернень за звітний період до центру становить понад 40000 звернень: реєстрація документів, їх отримання, консультації уповноважених представників суб’єктів надання адміністративних послуг, в т.ч. виконавчих органів міської ради,  адміністраторів сектору по наданню адміністративних послуг суб’єктам господарювання та адміністраторів сектору по наданню адміністративних послуг громадянам.

Упродовж 2020 року до адміністраторів ЦНАП надійшло та зареєстровано майже 25000 звернень щодо отримання адміністративних послуг (на 20% менше в порівнянні з 2019 роком), в т.ч. документів дозвільного характеру. За аналізований період видано 23500 оформлених результатів та зареєстрованих декларацій, в т.ч. 2300 відмов у наданні адміністративних послуг та реєстрації декларацій. Кількість наданих консультацій – близько 15000.

За 2020 рік через ЦНАП замовникам, які скористались електронними сервісами, було видано 7168 оформлених Міськрайонним управлінням  Держгеокадастру у Житомирському районі та м.Житомирі результатів адміністративних послуг, тобто замовлених онлайн послуг.

Найбільша кількість звернень за звітний період надійшла щодо отримання адміністративних послуг, віднесених до компетенції органів архітектурно-будівельного контролю (19%), *** У зв’язку з включенням у 2020 році до переліку послуг, віднесених до компетенції органів архбудконтролю, а саме: повідомлень про виконання будівельних робіт, адміністраторами зареєстровано майже 5000 звернень щодо отримання послуг у сфері будівництва, Департаменту містобудування та  земельних відносин міської ради (16%), Міськрайонного управління  Держгеокадастру у Житомирському районі та м.Житомирі (9%), Крім того, понад 4000 звернень надійшло щодо отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (16%).

У 2020 році у зв’язку з карантинними обмеженнями та введенням обмежувальних заходів щодо недопущення поширення коронавірусної інфекції COVID-19 на території Житомирської міської об'єднаної територіальної громади на період карантинних обмежень прийом відвідувачів здійснювався за попереднім записом з дотриманням часового інтервалу, який дозволяє виключити контакт між відвідувачами з дотриманням вимог Постанови Головного державного санітарного лікаря України від 09.05.2020  № 16 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності, які передбачають приймання відвідувачів в офісних приміщеннях, на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)».  

Крім того, адміністраторами забезпечується попередній запис відвідувачів за телефоном до державних реєстраторів бізнесу та речових прав.

Адміністратори здійснюють посилений контроль за термінами  оформлення суб’єктами надання адміністративних послуг оформлених результатів.

З метою покращення якості обслуговування в приміщенні центру встановлено банківський термінал самообслуговування, де можна здійснити оплату за надання послуг.

Висловити свою думку щодо якості наданих адміністративних послуг та пропозицій щодо роботи центру громадяни мають можливість скориставшись QR-кодом, який відображено на табличках у спеціалістів та на стендах.

Адміністратори постійно підвищують свій кваліфікаційний рівень шляхом участі в онлайн курсах, семінарах, вебінарах.

Для покращення поінформованості громадян та суб’єктів господарювання в приміщенні центру розміщено стенди з інформацією щодо переліку дозволів, адміністративних послуг та всіх необхідних документів для їх отримання, розроблені інформаційні та технологічні картки, на сайті міської ради в рубриці «Адміністративні та соціальні послуги» постійно висвітлюється та оновлюється інформація щодо порядку видачі документів дозвільного характеру та отримання адміністративних послуг.

Для покращення інформованості громадян щодо можливості отримання адміністративних послуг за допомогою он-лайн сервісів на сайті також розміщено посилання на такі сервіси.

ЦНАП розроблено ряд проєктів рішень сесії міської ради щодо внесення змін та доповнень до переліку перелік адміністративних послуг.

Надалі серед основних завдань роботи центру є збільшення переліку адмінпослуг, які надаються через ЦНАП, підвищення якості надання таких послуг, скорочення строків їх надання,  впровадження нових інформаційних технологій для спрощення процедури надання адміністративних послуг.