Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

До Житомира за досвідом приїхали колеги з Миколаєва

14.04.2021
До Житомира за досвідом приїхали колеги з Миколаєва

Представники Миколаївської міської ради вивчають досвід Житомира у запровадженні е-квитка та якості надання адміністративних послуг.

Житомир серед перших в Україні запровадив е-квиток. Сталося це у березні 2017 року. Житомиряни чотири роки поспіль мають змогу розраховуватися у громадському транспорті карткою житомирянина, транспортною чи банківською карткою. Станом на сьогодні 35% розрахунків за проїзд —  безготівкові. Транспортники Житомира розраховують наростити цей показник втричі та фактично відмовитися від готівки. Власне, цей досвід і збираються вивчити представники Миколаївської міської ради. Наступний крок – встановлення окремих терміналів на зупинках громадського транспорту. Сьогодні ж продаж та поповнення транспортних карток (е-квитка) здійснюється через 24 магазини на зупинках, через сайт www.transport.zt.ua  та через 115 терміналів поповнення в магазинах міста. Найбільшою популярністю житомирський е-квиток користується у пенсіонерів (63,4% від загальної кількості споживачів). За рахунок впровадження е-квитка вдалося встановити валідатори в автобусах приватних перевізників та вести облік оплати приватних перевізників.

«Прозорий офіс» у Житомирі цьогоріч запрацював у тестовому режимі. Наразі працює електронна черга до працівників соціального захисту. Таким чином, є можливість регулювати потоки відвідувачів та уникати скупчень людей. Основна функція «Прозорого офісу» – забезпечити можливість отримання максимальної кількості послуг, котрі стосуються питань оформлення пенсій, отримання паспортів, реєстрації місця проживання тощо. На сьогодні в офісі вже працює термінал для самообслуговування, громадяни можуть сплатити рахунки безпосередньо на місці.  Також облаштовано дитячу кімнату.