Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

У Житомирській міській раді відбувся семінар з питань проведення публічних закупівель

03.10.2017
У Житомирській міській раді відбувся семінар з питань проведення публічних закупівель

3 жовтня департамент економічного розвитку міської ради запросив спеціалізовану компанію з надання юридичних, консалтингових та інформаційних послуг у сфері публічних закупівель - представників ПП «Юридична консалтингова компанія «Партнери» провести безкоштовний семінар з питань проведення публічних закупівель.

Мета проведення семінару - надання роз’яснень для працівників Житомирської міської ради та представників комунальних підприємств та установ нормативно-правового регулювання системи публічних закупівель.

Лектори розповіли також про приклади негативної та позитивної практики здійснення публічних закупівель, типові порушення, що допускаються замовниками при плануванні та проведенні електронних торгів.