Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Школа високоефективного підлітка «INDEPENDENT TEENAGER’S AREA» розпочала роботу у Житомирі

05.10.2017
Школа високоефективного підлітка «INDEPENDENT TEENAGER’S AREA» розпочала роботу у Житомирі

Відкриття циклу занять із неформальної освіти відбулося сьогодні, 5 жовтня, в прес-центрі Житомирської міської ради.

За словами ідейного натхненника Школи Ірини Яцик, метою Школи високоефективного підлітка  є формування професійних навичок, які будуть актуальні для юних житомирян у майбутньому.

«Я – мама трьох дітей. У свій час я зіткнулась з тим, що моя дитина не захотіла йти до школи. Як педагог, я сформувала концепцію школи  «Independent  Teenager’s Area».  Це концепція американця Стівена Кові, який написав, що, в першу чергу, необхідно мотивувати підлітків.  Проект покликаний допомогти підліткам знайти мотивацію для розвитку, профорієнтації, а найголовніше -  сформувати професійні навички», - каже Ірина Яцик.

Наразі для участі в  «Independent  Teenager’s Area» зареєструвалися 53 підлітка. Слухачами школи стали творча молодь, підлітки з малозабезпечених  та багатодітних родин, діти-переселенці.

Проект «Цикл занять із неформальної освіти  «Independent  Teenager’s Area: школа високоефективного підлітка» отримав грантову підтримку міського голови для обдарованої молоді, який реалізовує управління у справах сім’ї, молоді та спорту Житомирської міської ради.

«Вітаю  з початком реалізації гранту міського голови для обдарованої молоді. Впевнена, що участь в проектів  дозволить вам набути нових навичок, мотивує вас до нових звершень», - звернулася до слухачів Програми Ірина Ковальчук, начальник управління у справах сім’ї, молоді та спорту міської ради.

З 5 жовтня до 22 грудня лектори ознайомлять школярів із основними концепціями лідерства, тайм- та івент-менеджменту, стресостійкості, конфліктології та іншими актуальними для сучасного підлітка системами самовдосконалення; допоможуть розширити обсяг знань з фінансової грамотності та клієнтоорієнтованості, допоможуть створити  власну стратегію життя.