Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

У Житомирі відбулися публічні консультації щодо запровадження інклюзивності у школах

19.04.2018
У Житомирі відбулися публічні консультації  щодо запровадження інклюзивності у школах

19 квітня в залі засідань міської ради відбулися публічні консультації  щодо запровадження інклюзивності  у школах.

Реформа, підтримана Міністерством освіти і науки, передбачає створення спеціального предметно-просторового середовища, яке б дало змогу всім дітям бути однаково рівними учасниками навчального процесу в єдиному освітньому просторі відповідно до їхніх особливостей, потреб та можливостей.

Організатор обговорення: ГО «Центр UA» . 

За словами організаторів, публічні консультації у форматі відкритого діалогу надають можливість владі отримати пропозиції від громадян щодо дискусійних питань, які зачіпають  їх інтереси, а громадянам – взяти участь у розробці рішень, що вплинуть на якість життя.

Свої пропозиції  і зауваження до  розробки і втілення освітньої реформи обговорили керівництво міста та представники громадських організацій міста, управління освіти міської ради, навчальних закладів міста, а також батьки учнів. 

«До цієї реформи Україна йшла довго. І саме завдяки їй буде закладено фундамент інтелектуального майбутнього України. В реформі є надзвичайно важлива складова – інклюзія. Інклюзія – це не лише  діти та дорослі з особливими потребами. Зараз ми спільно із GIZ  працюємо на стратегією Інтегрованого розвитку  Житомира, і серед 6 напрямків  цього плану передбачено також такий пріоритет, як інклюзія.  Перш за все, це доступність інфраструктури міста. Також це і доступ до отримання якісної освіти для кожного.  Важливо надати дітям з особливими потребами  можливість навчатися.  Цей процес  є достатньо складним. Ця реформа змінює ставлення держави до цієї категорії людей, а ми маємо сприяти тому, щоб дітям було комфортно. Я думаю,що простіше змінити технічні параметри будівель: збільшити дверні пройоми, встановити ліфти, але необхідно також не забувати про просвітницький аспект. Інколи спостерігається неприязне відношення ровесників до особливих дітей. Ми маємо це змінити, бо створення умов та сприятливого освітнього середовища є важливим для розвитку дітей», - сказав міський голова Сергій Сухомлин.