Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Відбулось засідання Координаційної ради з питань бюджету участі

15.05.2018
Відбулось засідання Координаційної ради з питань бюджету участі

14 травня, відбулося чергове засідання Координаційної ради з питань бюджету участі.

Під час засідання члени Координаційної ради  обговорили організаційні питання процесу подачі проектів та інформування мешканців про суть та можливість бюджету участі (про інформаційно-просвітницьку кампанія читайте тут: https://zt-rada.gov.ua/?3398[0]=3827).  Представники виконавчих органів міської ради  розповіли про реалізацію проектів – переможців Бюджету участі 2017 років.

Нагадуємо, старт прийому  проектних пропозицій житомирян розпочався вже 7 травня та триватиме до 30 червня. 

Цього року подати проекти бюджету участі можна подати на спеціалізованому сайті https://zhytomyr-budget.e-dem.in.ua/#/ авторизувавшись тут за допомогою ЄЦП, або Банку ID або ж у паперовому вигляді. Заяви у паперовому вигляді подаються (при собі мати паспорт та ксерокопію паспорта): Житомирська міська рада (майдан ім.С.П. Корольова, 4/2, каб.103), Корольовська районна рада (площа Польова,8, каб.308) та Богунська районна рада (вул.Перемоги, 55, каб.307, 312), з 9.00 до 18.00 (будні дні).

Нагадуємо, що один автор може подати тільки один великий ( вартістю  до 1 млн 500 тис. грн) та один малий ( вартістю до 500 тис. грн) проект, зібравши необхідну кількість 30 підписів  на підтримку великого проекту та 10 підписів  на підтримку малого. Після цього проект повинен отримати позитивну оцінку фахівців міськради. Далі – фінальне голосування, на якому мешканці самі визначать які проекти будуть реалізовані в Житомирі.