Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Звіт муніципальної інспекції Житомирської міської ради за 2017 рік

06.06.2018
Звіт муніципальної інспекції  Житомирської міської ради за 2017 рік

Сьогодні, 6 червня, на засіданні виконавчого  комітету заслухали начальника Муніципальної інспекції Віктора Грибука зі  звітом про роботу муніципальної інспекції за 2017 рік.

 «Головним завданням інспекції є здійснення контролю за станом благоустрою у м. Житомирі, дотриманням законодавства у сфері зовнішньої реклами, торгівлі на території міста Житомира, проведення щоденної роботи щодо попередження та недопущення порушень в сфері благоустрою. Відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів», ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». За минулий рік штрафи за складеними протоколами становили майже 400 тис.грн.» - наголосив начальник муніципальної інспекції.

За звітний період спеціалістами муніципальної інспекції складено 881 протокол, а саме:

- за самовільне розміщення обладнання, з якого здійснювалась торгівля – 574 протоколи;

- за незаконне розміщення засобів зовнішньої реклами – 226 протоколів;

- за порушення благоустрою прилеглої території – 23 протоколи;

- за порушення режимів роботи – 23 протоколи;

- за незаконно розміщені тимчасові споруди – 23 протоколи;

- за проведення земляних робіт без дозвільних документів – 9 протоколів;

- за паркування транспортних засобів на зелених насадженнях – 3 протоколи.

Та 343 приписи про усунення правопорушень у сфері благоустрою міста, а саме:

- за незаконне розміщення засобів зовнішньої реклами – 138 приписів;

- за несвоєчасне прибирання снігу -98 приписів;

- інші порушення благоустрою – 107 приписів.

Муніципальною інспекцією у минулому році на розгляд до адміністративної комісії при виконавчому комітеті Житомирської міської ради було направлено 701 протокол, до суду 17 протоколів, до інших адміністративних комісій при виконавчих комітетах міських та сільських рад – 163 протоколи.

Всього в 2017 році до адміністративної комісії при виконавчому комітеті Житомирської міської ради було направлено на розгляд 1379 протоколів, із них:

- 701 протокол – муніципальної інспекції,

- 343 протоколи – КП «Інспекція з благоустрою м. Житомира»,

- 257 протоколів – поліції,

- 78 протоколів – інших установ й організацій.

За результатами розгляду адміністративними комісіями при виконавчих комітетах міських та сільських рад протоколів про адміністративні правопорушення складених муніципальною інспекцією прийнято рішення про застосування штрафних санкцій по 688 протоколах на загальну суму 362991 грн., усні зауваження комісій по 24 протоколах та усні попередження суду по 10 протоколах.

Також працівниками муніципальної інспекції щоденно проводиться роз’яснювальна робота серед суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб щодо недопущення порушень та необхідності виконання правил благоустрою на території міста Житомира.