Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

У Житомирі відбувся тренінг щодо протидії сексизму в рекламі

06.08.2018
У Житомирі відбувся тренінг  щодо протидії сексизму в рекламі

3 серпня в приміщенні офісу GIZ (Інтегрований розвиток міст) відбувся тренінг, спрямований на підвищення компетентності у сфері протидії  дискримінації для працівників, відповідальних за створення та поширення промоційної, рекламної, брендінгової продукції. Захід відбувся в рамках спільного проекту управління у справах сім'ї, молоді та спорту Житомирської міської ради та ЖОМГО «Паритет» «Візуалізація теми гендерної рівності. Протидія сексизму в рекламі».  

Довідково:

Сексизм (англ. sexism) – термін для позначення ідеології та практики дискримінації людей за ознакою статі.

Сексизм базується на настановах чи переконаннях, згідно із якими жінкам та/або чоловікам хибно приписуються (або позбавляються) певні риси чи якості.

Закон України «Про рекламу» забороняє розповсюджувати рекламу, яка містить елементи жорстокості, насильства, порнографії, цинізму, приниження людської честі та гідності. Крім того, реклама не повинна містити зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності. Реклама також повинна враховувати особливу чутливість дітей і не завдавати їм шкоди, не підривати авторитету батьків і педагогів тощо.

Яка реклама сексистська?

Оголошення вважається дискримінаційним, якщо:

«а) Реклама зображує чи описує жінку або чоловіка як прикрасу чи сексуальний об’єкт, містить натяки на статеві стосунки і сексуальність людей, які нічим не пов’язані з рекламованим продуктом і не мають прямих асоціацій зі споживанням рекламованого продукту, товару, послуг тощо; порушення посилюється, якщо сексуальність людини зображується чи описується принизливо, зневажливо, наклепницьким чином (для людської гідності) через мову, позування, вербальні або невербальні натяки тощо).

б) [...] якщо вона стверджує або натякає, що роль однієї статі в соціальному, економічному і культурному житті нижча, ніж іншої».