Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

“Картка житомирянина”: відповіді на найбільш поширені запитання

20.08.2018
“Картка житомирянина”: відповіді на найбільш поширені запитання

1.Що таке  “Картка житомирянина”?

“Картка житомирянина” - це універсальна банківська картка, яка є своєрідним “паспортом житомирянина”. На ній зазначається прізвище та ім'я власника і його фотографія. З нею буде забезпечено доступ до додатків (функцій), пов'язаних із наданням соціальної підтримки та інших міських сервісів і послуг.

2. Хто має право на “Картку житомирянина? ”Чи можна передавати карту іншим особам?

Картку житомирянина можуть отримати усі зареєстровані мешканці міста, громадяни, які офіційно працюють у місті Житомир, студенти та учні міста, офіційно зареєстровані переселенці з тимчасово окупованих територій.

Картка житомирянина є іменною картою,тому передаватися іншій особі не може.

3. Який має вигляд “Картка житомирянина”? Яка інформація міститься на карті?

На лицьовій стороні картки розміщені наступні елементи:

  • фонове зображення
  • банківський номер картки (16 цифр )
  • номер картки (4 цифри)
  • термін дії “Картки житомирянина”
  • логотип картки (проекту “Картка житомирянина”)
  • логотип банку-емітенту
  • логотип платіжної системи

На зворотній стороні картки розміщені наступні елементи:

  • прізвище, ім'я, по батькові утримувача;
  • число, місяць, рік дати народження утримувача;
  • фотографія утримувача картки;
  • зразок підпису утримувача картки;
  • номер (транспортного додатку) картки та відповідний штрих-код;
  • Герб міста Житомира;
  • контактна інформація служби клієнтської підтримки;
  • необхідні елементи платіжної системи.

4. Які документі необхідні для оформлення та отримання  “Картки житомирянина”?

  • Паспорт та ІПН (ідентифікаційний код).
  • Копію реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідальний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті).
  • Документ, що підтверджує реєстрацію місця проживання в м. Житомир та/або копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, що підтверджує проживання в м. Житомирі, з пред'явленням оригіналів.
  • Кольорову фотографію (3х4 або 4х6), у разі відсутності такої у документах, що посвідчують особу.
  • Для пільгової категорії – пільгове посвідчення;
  • Для працевлаштованих у м. Житомирі – довідка з місця роботи.
  • Для студентів навчальних закладів м. Житомира – студентський квиток або довідка з навчального закладу.

5. Де можна оформити  “Картку житомирянина”?

У будні дні з 9:00 по 17:00:

  • 2 поверх Корольовська районна рада (майдан Польовий 8)
  • 2 поверх Богунська районна рада (вулиця Перемоги, 55)
  • Готель “Житомир” (майдан Перемоги, 6)

6. Де можна отримати  “Картку житомирянина”?

Отримати “Картку житомирянина” можна у відділенні Ощадбанку, яке обирає заявник при оформленні картки.

7. Для чого потрібна  “Картка житомирянина”?

За допомогою даної картки Ви отримуєте чимало якісних муніципальних послуг, зокрема:

  • транспортні;
  • соціальні виплати;
  • банківські;
  • знижки в магазинах;
  • медичне обслуговування;
  • освітні послуги;
  • комунальні платежі;
  • інші, що додаватимуться протягом реалізації проекту.

Також “Картка житомирянина” виконує роль “місцевого паспорта”. На картці буде зазначено прізвище та ім’я її власника, фотографія, тому вона може використовуватись з метою ідентифікації особи.

8. Чи можна відмовитися від “Картки житомирянина”?

Долучення до проекту “Картка житомирянина” здійснюється добровільно. Оформити та отримати картку Ви можете за власним бажанням, однак швидко та зручно отримати міські послуги та соціальну підтримку без картки буде неможливо.

9. Що робити у разі втрати/пошкодження “Картки житомирянина”?

При втраті чи пошкодженні “Картки житомирянина” утримувач повинен звернутись до пункту оформлення.

10. В яких видах транспорту діятиме карта?

“Картка житомирянина” - є універсальною картою, яка діє в усіх міських видах транспорту, де встановлена автоматизована система обліку оплати проїзду, незалежно від форми власності.

11. Яка кількість поїздок надаватиметься пільговим категоріям?

Наразі кількість безплатних поїздок для пільгових категорій не визначена.

Проте ПКМУ “Про встановлення державних соціальних нормативів у сфері транспортного обслуговування” від 14 березня 2018 р. № 196 установлено соціальну норму у мінімальній кількості 30 поїздок на місяць.

Кількість поїздок будуть визначатися рішенням Житомирської міської ради кожній пільговій категорії окремо з урахуванням цієї мінімальної норми.

12. Як поповнити карту?

“Картку житомирянина” поповнити можна через термінали самообслуговування, Інтернет та у точках продажу е-квитків.

Банківський рахунок поповнюється за допомогою банківських переказів.

13. Чи потрібно платити кошти за оформлення “Картки житомирянина”?

Для визначених категорій пільговиків “Картка житомирянина” видається безоплатно.

Вартість виготовлення картки для усіх інших категорій населення встановлюється тарифами банку.

14. Які категорії населення можуть отримати карту безоплатно ?

Пільгові категорії, які зможуть отримати картку житомирянина безкоштовно:

Особи з інвалідністю внаслідок війни та прирівняні до них;

  • Учасники бойових дій та особи прирівняні до них (в т. ч. АТО);
  • Особи з інвалідністю І групи;
  • Особи з інвалідністю ІІ групи;
  • Діти з інвалідністю;
  • Особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи віднесені до категорії 1;
  • Ліквідатори аварії на Чорнобильській АЕС, які належать до категорії 2;
  • Діти з інвалідністю, яким встановлено інвалідність пов’язану з Чорнобильською катастрофою;
  • Пенсіонери за віком;
  • Військовослужбовці з інвалідністю внаслідок бойових дій, учасники бойових дій та прирівняні до них особи;
  • Батьки військовослужбовців, які загинули чи померли або пропали безвісті внаслідок проходження військової служби;
  • Вдови (вдівці) військовослужбовців АТО;
  • Ветерани військової служби, органів внутрішніх справ, Національної поліції; податкової поліції, Державної пожежної охорони, Державної кримінально-виконавчої служби України, служби цивільного захисту,  Державної служби соціального зв’язку та захисту інформації України;
  • Діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, що виховуються або навчаються у навчально-виховних та навчальних закладах;
  • Діти з багатодітних сімей;
  • Реабілітовані громадяни, які стали особами з інвалідністю внаслідок репресій або є пенсіонерами.

15. Яким чином можна перевірити баланс коштів на  “Картці житомирянина”?

Баланс на картці можливо дізнатися на квитку або терміналі/валідаторі.

Інформацію, що стосується банківського рахунку “Картки житомирянина” Ви можете дізнатися за допомогою банківських сервісів.

За більш детальною інформацією звертайтесь за електроною адресою [email protected] та за посиленням http://transport.zt.ua/