Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Система оцінки якості обслуговування на основі реальних відгуків клієнтів з’явилась в амбулаторії загальної практики-сімейної медицини № 11

14.09.2018
Система оцінки якості обслуговування на основі реальних відгуків клієнтів з’явилась в амбулаторії загальної практики-сімейної медицини № 11

Сьогодні, 14 вересня, в амбулаторії загальної практики-сімейної медицини № 11 комунального підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Житомирської міської ради відбулася презентація сучасної системи оцінки якості роботи лікарів та медичного закладу в цілому.

Начальник управління охорони здоров’я Марія Місюрова розповіла, що у Житомирських медичних установах підключили сервіс оцінки якості роботи лікарів та медичного закладу.

«Всі люди, які піклуються про стан свого здоров’я, звертаються за кваліфікованою медичною допомогою до лікарів. Але іноді в медичних закладах можна зіштовхнутися з суттєвими проблемами в обслуговуванні. Часто пацієнти не знають, що робити в такій ситуації та до кого можна звернутися зі скаргою. З метою оперативного реагування на такі скарги у  міських медичних установах підключено сервіс Revizion. Використовуючи його, кожен житомирянин може долучитися до покращення якості медичних послуг», - сказала Марія Місюрова.

Сергій Шапіренко, співзасновник Revizion розповів, що сервіс здійснює оцінку якості обслуговування на основі реальних відгуків клієнтів.  

«Сервіс є першим незалежним українським сервісом, який здійснює оцінку якості обслуговування на основі реальних відгуків клієнтів. Кожна оцінка потрапляє безпосередньо до власника закладу або керівника організації чи установи на його електронну пошту. На основі зібраних системою відгуків приймаються необхідні управлінські рішення, що мають на меті усунення виявлених проблем та покращення якості обслуговування в майбутньому»,- зазначив Сергій Шапіренко.

Також він зазначив, що залишити свій відгук можна відсканувавши QR-код або перейшовши за коротким посиланням з яскравих фірмових наліпок Revizion. Знайти їх можна у вестибюлях медичних закладів або на дверях кабінетів лікарів. За кожним закладом і медичним працівником закріплений свій індивідуальний QR-код.

Іван Дідик, керівник житомирського Центру первинної медико-санітарної допомоги розповів, що з моменту запровадження сервісу в інших медичних установах надійшло понад 300 звернень щодо якості обслуговування. Також він додав, що більшість з них позитивні.  

Що потрібно для того, щоб залишити свій відгук.

Для того, щоб оцінити обслуговування в закладі загалом, слід відсканувати код з наліпки, яка знаходиться у вестибюлі. А якщо Ви хочете залишити відгук про конкретного лікаря, то просто проскануйте QR- код на дверях його кабінету. Відсканувати такі коди з наліпок можна за допомогою спеціального сканеру, який знаходиться в програмі Viber або Facebook на Вашому смартфоні, або через камеру iPhone (iOS 11).

Всі оцінки з приводу сервісу в медичних установах на сайті Revizion, по замовчуванню, відображаються анонімно, але за власним бажанням пацієнт може відключити дану функцію. 

Контактні дані особи, яка залишила відгук, бачить лише головний лікар і лише для того, щоб мати змогу більш детально розібратися в обставинах описаної ситуації та вирішити проблему, яка виникла. Лікар, щодо діяльності якого був залишений коментар, не може побачити контакти особи, яка його написала. Таким чином, система забезпечує конфіденційність та безпеку для своїх користувачів. А тому, можна не хвилюватися, що лікар почне ставитися до відвідувача упереджено.