Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Роботодавці несуть відповідальність за використання найманих працівників без оформлення

18.10.2018
Роботодавці несуть відповідальність за використання найманих працівників без оформлення

Відповідно  до вимог Розпорядження Кабінету Міністрів від 05.09.2018 р.  №649-р  «Про заходи, спрямовані на детінізацію відносин у сфері зайнятості населення»  з 5 жовтня  цього року проводяться комплексні заходи, спрямовані на детінізацію зайнятості та доходів населення.

Головне управління ДФС у Житомирській області нагадує, що трудові відносини роботодавця з найманим працівником розпочинаються з укладення трудового договору, який оформлюється наказом та повідомленням органів ДФС про прийняття працівника на роботу.

Повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Повідомлення подається до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

- засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами (Постанова КМУ від 17.06.2015 р. №413).

Фахівці ГУ ДФС у Житомирській області вкотре звертають увагу, що за порушення трудового та податкового законодавства роботодавці, які використовують найману працю  неоформлених працівників і неофіційно виплачують заробітну плату несуть адміністративну, фінансову та кримінальну  відповідальність.

Сектор комунікацій ГУ ДФС у Житомирській області