Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

До відома суб’єктів господарювання, мешканців та гостей міста!

22.10.2018
До відома суб’єктів господарювання, мешканців та гостей міста!

Закликаємо суб’єктів господарювання, мешканців та гостей міста бути свідомими споживачами підакцизних товарів. При покупці алкогольних або тютюнових виробів необхідно вимагати чек – розрахунковий документ, що підтверджує факт продажу.

         Отриманий чек – гроші громади м.Житомира! Надходження акцизного податку використовуються на покращення соціально-економічного розвитку міста: ремонти освітніх, медичних закладів, будівництво спортивних та дитячих майданчиків та ін.

         На території міста Житомира постійно працює робоча група створена рішенням виконавчого комітету від 06.06.2018 № 555, якою проведено інспекційні відвідування понад 80 суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібну реалізацію підакцизних товарів.

         Під час інспекційних відвідувань проведено превентивно роз’яснювальну роботу з суб’єктами господарювання щодо необхідності в повному обсязі сплачувати акцизний податок до бюджету, видавати товарні чеки споживачам, дотримуватись правил торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.

         Матеріали по порушниках передаються до ГУ ДФС у Житомирській області.

         ГУ ДФС в Житомирській області на основі отриманої інформації проведено 48 фактичних перевірок, за результатами яких застосовано штрафних санкцій на суму 1,5 млн.грн. До бюджету м.Житомира надійшло 0,5 млн.грн. штрафних санкцій.

         Департамент бюджету та фінансів наголошує на дотриманні суб’єктами господарювання вимог чинного законодавства щодо нарахування та сплати акцизного податку, зокрема, щодо видачі розрахункових документів при реалізації підакцизних товарів.

         За порушення законодавства при роздрібній реалізації підакцизних товарів передбачено відповідальність:

  • за торгівлю без застосування касового апарату (РРО), який зазначений у додатку до ліцензії – штраф у розмірі 200% від вартості акцизного товару, але не менше 10,0 тис. грн.;
  • за торгівлю без ліцензії - штраф у розмірі 200% від вартості акцизного товару, але не менше 17,0 тис. грн.; та адмінштраф у розмірі від 850 до 3400 грн.;
  • за торгівлю на розлив алкогольних напоїв (пива) без наявності статусу суб’єкта громадського харчування – штраф у розмірі 6800 грн.;
  • продаж алкоголю та тютюну без акцизних марок – штраф у розмірі 200% від вартості товару, але не менше 17,0 тис. грн., та адмінштраф у розмірі від 850 до 3400 грн.;
  • за зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів у місцях, не внесених до Єдиного реєстру – штраф у розмірі 100% вартості товару, що є на незареєстрованому складі продукції, але не менше 17 тис. грн.
     

         У разі наявних порушень звертайтесь за телефоном ГУ ДФС у Житомирській області 0412 41 80 18.