Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Житомиряни можуть скористатися онлайн-послугами Пенсійного фонду України

20.12.2018
Житомиряни можуть скористатися онлайн-послугами Пенсійного фонду України

Як інформує Житомирське об'єднане управління Пенсійного фонду України в Житомирській області, за розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25 червня 2012 року № 401 було ухвалено урядове рішення про створення з 1 жовтня 2012 року  Веб-порталу електронних послуг Пенсійного Фонду України для зручності громадян  щодо отримання онлайн-послуг за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП).

 

Через Веб-портал Пенсійного Фонду України можна отримати такі електронні документи:

  • довідку про доходи пенсіонера (загальний розмір призначеної пенсії);
  • довідку про доходи пенсіонера для призначення субсидій, що містить дані про розмір пенсії без урахування видів виплати;
  • індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5), що містить інформацію про страховий стаж, заробітну плату та сплату страхових внесків страхувальниками;
  • витяг з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, що містить дані про статус застрахованої особи/отримувача страхової виплати; дані про набутий страховий стаж; відомості щодо нарахованої заробітної плати, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу; відомості про особливі умови праці, про суми добровільних внесків; дані пенсійної справи; відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування.

          Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

Процедура реєстрації максимально спрощена та передбачає два способи: особисто надати заяву до територіального органу Пенсійного фонду, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код, або здійснити онлайн-реєстрацію за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП).

У перший спосіб, отримавши розписку про одержання заяви та реєстраційний код, для реєстрації на Веб-порталі Пенсійного Фонду України за адресою https://portal.pfu.gov.ua/, вибрати пункт меню „Реєстрація” у закладці „Реєстрація на заявою” та заповнити реєстраційну форму, зазначивши логін та пароль.

На Вашу електронну адресу надійде лист для підтвердження реєстрації, а вже після підтвердження отримаєте повідомлення з веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.      

Другий спосіб реєстрації передбачає наявність ключа ЕЦП.  Послуги електронно-цифрового підпису надає представництво Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового Департаменту державної податкової служби за адресою www.cskidd.gov.ua. Після отримання ключа ЕЦП – вибрати пункт меню „Вхід” у закладці „За ЕЦП”.

За наявності електронного пенсійного посвідчення (ЕПП) та PIN-коду, встановленого при отриманні ЕПП у територіальному органі Пенсійного фонду України, – вибрати пункт меню „Вхід” у закладці „За ЕПП”.

Запроваджено онлайн-сервіс із надання електронних документів з підтвердженням QR-кодом. 

Вищезазначені електронні документи, які можна отримати через Веб-портал Пенсійного Фонду України, дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання адміністративних послуг, посольствах, консульських та банківських установах, органах фіскальної та виконавчої служб, територіальних органах міграційної служби, тощо.

Перевірити достовірність видачі електронних документів з QR-кодом можна через Веб-портал Пенсійного фонду України у розділі «Верифікація виданих документів» за посиланням : http://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/DocConfirm

Електронний документ з QR-кодом, підписаний електронним цифровим підписом Пенсійного фонду України, згідно з чинним законодавством, є аналогом паперового документа, підписаного відповідальною особою в органах Фонду.

Інструкція з отримання довідок з QR-кодом від Пенсійного фонду України:  http://www.pfu.gov.ua/instruktsiyi/yak-otrymaty-dovidku-z-qr-kodom-vid-pensijnogo-fondu-ukrayiny/

Також запроваджено онлайн-сервіс для громадян  –  СМС-інформування. За допомогою СМС-повідомлень Пенсійний фонд інформуватиме пенсіонерів про призначення та перерахунок пенсій, а застрахованих осіб  -  про сплату за них єдиного соціального внеску та розмір їхнього страхового стажу. Для одержання послуги СМС-інформування необхідно надати відповідні контактні дані мобільного зв’язку та згоду на отримання СМС-повідомлень,  звернувшись до територіального органу Пенсійного фонду України, а особи, які користуються послугами Веб-порталу за допомогою ЕЦП, –безпосередньо на порталі.

Користуючись електронним сервісом Пенсійного фонду України,  кожна особа матиме доступ до даних, що містяться в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування та володіти інформацією щодо пенсійного забезпечення та сплачених страхових внесків.