Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

У Житомирі відбулося засідання виконавчого комітету міської ради

09.01.2019
У Житомирі відбулося засідання  виконавчого комітету міської ради

Сьогодні, 9 січня, виконавчий комітет міської ради розглянув 14 основних питань порядку денного, 3 з яких направили на доопрацювання, та 7 додаткових питань. Зокрема: члени виконавчого комітету прийняли рішення про затвердження фінансового плану КП «Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство №5» Житомирської міської ради, демонтаж спеціальних конструкцій зовнішньої реклами в м. Житомирі, встановлення тарифів на послуги з вивезення побутових відходів, що надаються ПП «ВЖРЕП №4» та погодження інвестиційної програми у сфері поводження з побутовими відходами у м. Житомирі, встановлення тарифів на послуги з вивезення побутових відходів, що надаються ПП «ВЖРЕП №8» тощо.

Також члени виконавчого комітету проголосували за те, щоб передати з балансу управління капітального будівництва Житомирської міської ради виконані роботи по об’єкту: «Реконструкція приміщення по вул. Героїв Десантників, 23 в м. Житомирі під амбулаторію сімейного лікаря» на баланс комунальної установи Центральна міська лікарня №2. Під час засідання члени виконавчого комітету прийняли рішення про затвердження 12 інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, 4 інформаційних та технологічних карток публічних послуг.