Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Від початку року на «Гарячу лінію міста Житомир» звернулося більше 2 тисячі містян

21.03.2019
Від початку року на  «Гарячу лінію міста Житомир» звернулося більше  2 тисячі містян

Від початку року  до Міського інформаційного центру на «Гарячу лінію» звернулося більше двох тисяч містян. Здебільшого  житомиряни  звертаються щодо координації дій комунальних служб, питань перегляду камер спостереження, чи інших важливих для міста проблем.

 «Ми  намагаємося працювати оперативно. Наша команда  опрацьовує щомісяця, фактично, близько однієї тисячі звернень. Завдяки нам мешканець отримує достовірну інформацію щодо свого звернення, може контролювати його виконання та висловлювати свої побажання виконавцям», — зазначає Олександр Климчук, керівник КП «Міський інформаційний центр», - Одного разу сталася ситуація, коли злочинці зірвали камеру з електронного табло прогнозування транспорту. Ми в он-лайн режимі побачили це і відразу повідомили про це правоохоронців. Зловмисники були затримані на місці».

Керівник підприємства зазначає, що найчастіше житомиряни  звертаються до них  з такими питаннями як, виникнення аварійних ситуацій водопостачання/водовідведення, теплопостачання, як порушення графіку руху громадського транспорту; ремонту дорожнього покриття; виникнення надзвичайних ситуацій (пожеж, аварій) та ін.

«Ми надаємо інформацію з міських камер відео спостереження як правоохоронним органам так і містянам (відповідно до заявок)», - підкреслює він.

В міському інформаційному центрі нагадують, що вони працюють  цілодобово:

«Якщо Ви стали свідком аварійної ситуації, виникли проблеми в житлово-комунальній сфері або Вас цікавлять будь-які питання життєдіяльності міста, зателефонуйте на  короткий номер 15−80 або на (0412) 481-481 (з мобільного). Для отримання матеріалів з архіву камер відеоспостереження потрібно звернутися за адресою Майдан Перемоги, 8», - розповідає Олександр Климчук.