Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

У Житомирі відбудеться GENDER MONTH

09.04.2019
У Житомирі відбудеться GENDER MONTH

Ідеолог заходу, депутатка Ірина Ярмоленко каже, що проект “Житомир –  місто рівних можливостей” – це культурно-освітній фестиваль на тему гендерної рівності та називає 5 причин, чому його слід відвідати. Протягом місяця відбудеться просвітницька кампанія через кінопокази, круглі столи, ворк-шопи та тренінги. Усе це в комплексі матиме на меті зміну ментальних звичок. Фестиваль надихатиме продовжувати роботу в розбудові рівних можливостей для всіх верств населення протягом подальших місяців.

4 причини відвідати фестиваль “Житомир – місто рівних можливостей”

1.Комунікація з владою, зокрема відбудеться презентація нового Статуту Житомира і його компонентів політики рівних можливостей. Пізніше будуть кінопокази та презентації навколо заданої тематики, зокрема від поліції та військового інституту.

2. Інтерактив, комунікація та цікаве креативне спілкування, навіть англійською мовою. В WinWin Cambridge education center пройдуть просвітницькі speaking clubs, watching movies, reading articles, brainstorming and brain rings навколо заданої тематики. Також відбудуться технологічні та арт-воркшопи для студентства. А ще? лекції в школах за підручником ООН для школярів “Ми – різні,  ми – рівні”. Благодійність, толерантність, повага.  Всеукр.благ.фонд “Серце до Серця” робить усе, аби зібрати кошти на дороговартісне медичне обладнання. Не будемо осторонь.

3. Бізнес та новітні технології: стартапи, акеселератори, ангели. Як поєднають гендер I-HUB в Житомирській політехніці 17  квітня буде відомо на конференції “Жінки в бізнесі.Шлях до Успіху”. 25 квітня – бізнес-сніданок “Рівні можливості”.

4. ЗМІ, PR-агенції, сприйняття. Агенти змін аналізують новинні повідомлення та сексистську рекламу і презентують це все широкій аудиторії. Партнери Інна Палько та Андрій Сочинський готують відкритий простір від #kreativ_team#Успішні на тему “Як комунікувати зі ЗМІ та чому гендерна рівність вигідна”.

З детальною програмою заходів можна буде ознайомитись згодом.