Сьогодні, 22 травня, в Житомирській міській раді проходить засідання виконавчого комітету. Серед питань, що розглянули на засіданні і погодження додаткової угоди №2 до договору №1 від 16.01.2019 року про організацію здійснення перевезень пасажирів міським електричним транспортом шляхом надання трансфертів перевізнику.
Відповідно до угоди, управління транспорту і зв’язку міської ради та КП ««Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» домовилися про зменшення завдання щодо обсягу доходів від продажу проїзних документів та чистого доходу від надання додаткових послуг за іншими напрямами господарської діяльності КП «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління «Житомирської міської ради у 2019 році, а саме на травень 2019 року обсяг планових надходжень від продажу усіх видів проїзних документів становитиме 4 мільйони 345 тисяч гривень (попередній плановий показник – 6 мільйонів 725 тисяч гривень).
«Дані зміни спричинені тим, що з початку року виконавчим комітетом так і не розглянуто питання про зміну вартості проїзду в громадському транспорті, що призводить до недоотримання запланованих доходів комунальним підприємством. Таким чином, завдання комунального підприємства «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління», по обсягу зібраної виручки на травень, зменшено на 2,4 млн. грн., а дані кошти доведеться виділяти з міського бюджету», - зазначає заступник міського голови Дмитро Ткачук.