Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Перевірці підлягають платники, які мають найбільші ризики несплати до бюджету податків та зборів

12.06.2019
Перевірці підлягають платники, які мають найбільші ризики несплати до бюджету податків та зборів

За інформацією Управління податків і зборів з фізичних осіб ДФС у області протягом січня - травня 2019 року проведено 305 перевірок фізичних осіб – підприємців та громадян, з них: 23 документальних планових перевірок, 160 позапланових та 122 фактичних перевірок. Перевірками охоплено платників податків, які за результатами господарської діяльності мають найбільші ризики несплати до бюджету податків, зборів та обов'язкових платежів.

Так, документальними позаплановими перевірками було охоплено :

-   25 ФОП, які заявляли ПДВ до бюджетного відшкодування; 

-  16 ФОП, стосовно яких  отримано повідомлення банків щодо порушення строків розрахунків у сфері ЗЕД;

-  87 ФОП, якими розпочато процедуру реорганізації або припинення;

-  26 платників, які отримували доходи у вигляді додаткового блага;                   

-  6 громадян з питань державної митної справи.

У цілому за результатами контрольно – перевірочної роботи донараховано до бюджетів усіх рівнів  51,3 млн. грн., з яких узгоджено 26,3 млн. грн. (у т.ч. ПДФО – 7,5 млн. грн., ПДВ –  11,9 млн. грн., мито – 4,3 млн. грн., ЄСВ – 0,8 млн. грн.,  інших податків та зборів – 1,8 млн. гривень).

Також, за період 01.01.2019 по 01.06.2019 працівниками управління проведено 122 фактичних перевірки, з них 46 спільних з Управлінням Держпраці у Житомирській області та 76 самостійних. В ході  проведення перевірок керівниками СГ укладено трудові угоди з 140 найманими працівниками, в двох випадках,  матеріали перевірок направлено до Управління Держпраці у Житомирській області для подальшої реагування в межах компетенції.

Також,  під час проведення перевірок виявлено 8 осіб, які здійснювали господарську діяльність без державної реєстрації,  з них 5 осіб зареєструвались, як суб’єкти господарювання, відносно 3 громадян складено протоколи без державної реєстрації та направлено до суду.

Реальний вклад підрозділів контрольно – перевірочної роботи фізичних осіб  по забезпеченню надходжень до бюджету склав 16,3 млн. гривень: забезпечено надходження грошовими коштами в сумі 15,5 млн. грн., упереджено бюджетне відшкодування  податку на додану вартість на 0,5 млн. грн., зменшено залишки від’ємного значення ПДВ, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного періоду на 0,3 млн. гривень.

 

Сектор комунікацій ГУ ДФС у Житомирській області