Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради
Ольшанська Світлана Григорівна
Ольшанська Світлана Григорівна
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

майдан ім. С. П. Корольова, 4/2

Графік роботи:

09:00-18:00 (понеділок-п'ятниця)

Графік прийому громадян:

Перший, третій вівторок місяця з 10:00 до 11:00

Ольшанська Світлана Григорівна

Досвід роботи Світлани Ольшанської:

• грудень 2004 року - лютий 2005 року – секретар ДВК №77 ТВО №64;

• червень 2005року - червень 2006 року – головний спеціаліст Управління державної служби у Житомирській області Головного управління державної служби України;

• липень 2006 року - серпень 2007 року – головний спеціаліст Житомирського обласного сектору з питань банкрутства Міністерства економіки України; • серпень 2007 року - листопад 2009 року – завідувач Житомирського обласного сектору з питань банкрутства Державного департаменту з питань банкрутства Міністерства економіки України;

• листопад 2009 року - грудень 2011 року – завідувач Сектору з питань банкрутства Державного департаменту з питань банкрутства Міністерства економіки України;

• грудень 2011 року - червень 2014 року – начальник відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Житомирській області;

• червень 2014 року – січень 2017 року – заступник директора комунального підприємства "Агентство з управління майном" Житомирської міської ради;

• січень 2017року - червень 2017 року заступник директора комунального підприємства "Регулювання орендних відносин" Житомирської міської ради;

• червень 2017 року -  директор комунального підприємства "Парк" Житомирської міської ради.

Світлана Ольшанська здобувала освіту у Житомирському державному технологічному університеті, факультет економіки та менеджменту, спеціальність – «Менеджмент організації». Кваліфікація: магістр з менеджменту.

Забезпечує реалізацію повноважень виконавчих органів міської ради в галузі бюджету та фінансів, економіки, зовнішньоекономічної діяльності, управління комунальною власністю, побутового, торговельного обслугову-вання, громадського харчування, регулювання земельних відносин, містобудування та архітектури, надання адміністративних послуг.

1. Організовує і координує діяльність: департаменту бюджету та фінансів міської ради; департаменту економічного розвитку міської ради; Центру надання адміністративних послуг міської ради; департаменту місто-будування та земельних відносин міської ради; департаменту реєстрації місь-кої ради; відділу по управлінню та приватизації комунального майна міської ради.

2. Контролює та координує діяльність комунальних підприємств: «Агентство з управління майном» Житомирської міської ради; «Регулювання орендних відносин» Житомирської міської ради; «Житомирбудземдокумента-ція» Житомирської міської ради; «Житомирбудзамовник» Житомирської міської ради; «Готельне господарство «Житомир»; «Містобудівна політика м. Житомира»; «Реклама» Житомирської міської ради; «Житомирський міський центр земельних відносин», «Подільське» Житомирської міської ради; «Гагарінське» Житомирської міської ради;  «ЦЕНТР ІНВЕСТИЦІЙ» Житомирської міської ради; «Русичі»; магазин «Ветеран»; лазня «Веселка»; комунального ремонтно-будівельного підприємства «Житомирміськбуд», архітектурно-планувального бюро. Надає міському голові пропозиції щодо кандидатур для призначення на посади керівників комунальних підприємств, закладів та установ.

 3. Організовує проведення бюджетного процесу у місті, розглядає пропозиції виконавчих органів міської ради щодо складання та виконання міського бюджету.

4. Очолює комісії та комітети: із земельних питань; з вирішення земельних спорів; з питань самоврядного контролю галузі будівництва, використання та охорони земель у м. Житомирі; по визначенню суб’єктів оціночної діяльності для оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на  яких розташовані   об’єкти  нерухомого   майна;  у справахвикористання нежитлових приміщень комунальної власності міста Житомира; з питань вивчення розміщення зовнішньої реклами в м. Житомирі; спеціальну комісію  з  питань  погашення  боргу  та  збільшення надходжень до міського бюджету; комісію з питань контролю за фінансово-господарською діяльністю комунальних  підприємств  міської  ради; міську робочу групу з питань детінізації доходів та відносин у сфері зайнятості населення; міську комісію з  питань   погашення   заборгованості   із   виплати  заробітної   плати,  пенсій, стипендій  та   інших   соціальних  виплат; узгоджувальну  при   виконавчому комітеті Житомирської міської ради з розгляду питань, пов’язаних зі зміною умов договору пайової участі замовників будівництва (реконструкції) у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Житомира.

5. Співпрацює, в установленому законом порядку, з Головним управлінням юстиції в Житомирській області, Житомирською об’єднаною Державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Житомирській області, Головним управлінням Державної казначейської служби України в Житомирській області, з Головним управлінням статистики в Житомирській області, Фінансовою інспекцією в Житомирській області.

6. Сприяє розвитку на території міста підприємницької діяльності, нових форм господарювання, здійсненню заходів з інвестиційної діяльності.                                                    

7. Вирішує за дорученням міського голови інші питання, пов'язані з діяльністю виконавчих органів міської ради.