Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради
Ольшанська Світлана Григорівна
Ольшанська Світлана Григорівна
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

майдан ім. С. П. Корольова, 4/2

Графік роботи:

09:00-18:00 (понеділок-п'ятниця)

Графік прийому громадян:

Перший, третій вівторок місяця з 10:00 до 11:00

Ольшанська Світлана Григорівна

Досвід роботи Світлани Ольшанської:

• грудень 2004 року - лютий 2005 року – секретар ДВК №77 ТВО №64;

• червень 2005року - червень 2006 року – головний спеціаліст Управління державної служби у Житомирській області Головного управління державної служби України;

• липень 2006 року - серпень 2007 року – головний спеціаліст Житомирського обласного сектору з питань банкрутства Міністерства економіки України; • серпень 2007 року - листопад 2009 року – завідувач Житомирського обласного сектору з питань банкрутства Державного департаменту з питань банкрутства Міністерства економіки України;

• листопад 2009 року - грудень 2011 року – завідувач Сектору з питань банкрутства Державного департаменту з питань банкрутства Міністерства економіки України;

• грудень 2011 року - червень 2014 року – начальник відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Житомирській області;

• червень 2014 року – січень 2017 року – заступник директора комунального підприємства "Агентство з управління майном" Житомирської міської ради;

• січень 2017року - червень 2017 року заступник директора комунального підприємства "Регулювання орендних відносин" Житомирської міської ради;

• червень 2017 року -  директор комунального підприємства "Парк" Житомирської міської ради.

Світлана Ольшанська здобувала освіту у Житомирському державному технологічному університеті, факультет економіки та менеджменту, спеціальність – «Менеджмент організації». Кваліфікація: магістр з менеджменту.

Координує роботу заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, забезпечує реалізацію повноважень виконавчих органів міської ради в галузі бюджету та фінансів, економіки, зовнішньоекономічної діяльності, управління комунальною власністю, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, регулювання земельних відносин, містобудування та архітектури, надання адміністративних послуг, законодавчого забезпечення виконавчих органів міської ради:

1. Організовує і координує діяльність: юридичного департаменту міської ради, департаменту бюджету та фінансів міської ради, департаменту економічного розвитку міської ради, Центру надання адміністративних послуг міської ради, департаменту містобудування та земельних відносин міської ради, департаменту реєстрації міської ради, відділу по управлінню та приватизації комунального майна міської ради.

 2. Контролює та координує діяльність: комунальних підприємств «Регулювання орендних відносин» Житомирської міської ради, «Гагарінське» Житомирської міської ради,  «ЦЕНТР ІНВЕСТИЦІЙ» Житомирської міської ради, комунальної установи «Агенція розвитку міста» Житомирської міської ради. Надає міському голові пропозиції щодо кандидатур для призначення на посади керівників комунальних підприємств та установи.

3. Здійснює заходи з припинення діяльності комунальних підприємств: «Агентство з управління майном» Житомирської міської ради, «Житомирбудземдокументація» Житомирської міської ради, «Житомирбудзамовник» Житомирської міської ради, «Готельне господарство «Житомир», «Містобудівна політика м. Житомира» Житомирської міської ради, «Реклама» Житомирської міської ради, «Житомирський міський центр земельних відносин», «Подільське» Житомирської міської ради, «Русичі», магазин «Ветеран», лазня «Веселка», «Інформаційно-видавничий центр Житомирської міської ради»,  комунального ремонтно-будівельного підприємства «Житомирміськбуд».       

4. Організовує проведення бюджетного процесу у місті, розглядає пропозиції виконавчих органів міської ради щодо складання та виконання міського бюджету.

 5. Очолює:

комісію з організації сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території м. Житомира;

комісію з організації роботи об’єктів торгівлі, закладів ресторанного господарства та сфери послуг на території Житомирської об’єднаної територіальної громади;

комісію з питань самоврядного контролю у сфері містобудування та землекористування;

комісію з визначення та відшкодування збитків, заподіяних Житомирській міській раді;

комісію по вирішенню земельних спорів при Житомирській міській раді;

робочу групу (комісію) для розгляду клопотань громадян, які приймали участь у антитерористичній операції по врегулюванню кризової ситуації в Україні та звернулися стосовно надання дозволів на складання проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок;

міську комісію з топоніміки;

спеціальну комісію  з  питань  погашення  боргу  та  збільшення надходжень до міського бюджету;

комісію з питань контролю за фінансово-господарською діяльністю комунальних  підприємств  міської  ради;

робочу групу зі сприяння легалізації «тіньової» заробітної плати та «тіньової» зайнятості населення;

робочу групу з реалізації місцевої енергетичної політики та впровадження Європейської Енергетичної Відзнаки;

робочу групу з впровадження системи управління якістю у виконавчих органах Житомирської міської ради згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 9001:215.

6. Співпрацює, в установленому законом порядку, з Центрально-Західним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Хмельницький) у Житомирській області, з Головним управлінням ДПС у Житомирській області, Управлінням Державної казначейської служби України у м. Житомирі  в Житомирській області, з Головним управлінням статистики в Житомирській області.

7. Сприяє розвитку на території міста підприємницької діяльності, нових форм господарювання, здійсненню заходів з інвестиційної діяльності.                                                    

8. Вирішує за дорученням міського голови інші питання, пов'язані з діяльністю виконавчих органів міської ради.