Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Планово-економічний відділ

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ

1. Координація планово-економічної роботи управління та підпорядкованих житлово-комунальних підприємств.
2. Контроль за додержанням законодавства про оплату праці на підпорядкованих підприємствах.
4. Участь у розробці  Положення про оплату праці і преміювання керівників підприємств та контролює його виконання. 
5. Підготовка штатних розписів апарату управління та розрахунки до кошторисів на його утримання; контроль за правильністю складання штатних розписів на підпорядкованих підприємствах.
6. Контроль за встановленням найменувань професій і посад, застосування тарифних ставок та розцінок, посадових окладів, доплат і надбавок працівникам підпорядкованих  підприємств та управління.
7. Участь у підготовці колективних договорів та здійснення контролю за їх виконанням.
8. Організація роботи з установчими документами (Статути, Положення) підпорядкованих комунальних підприємств, внесення змін та доповнень до них.
9. Організація роботи з питань формування, подання та затвердження в установленому порядку фінансових планів підпорядкованих комунальних підприємств та звітів про їх виконання.
10. Участь у розробці та формуванні галузевої програми житлового господарства територіальної громади, внесення змін та доповнень до неї, контроль за її виконанням, визначення результативних показників ефективності програми, підготовка звіту про її виконання.
11. Участь у розробці і формуванні проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку на відповідний рік та надає пропозиції щодо внесення змін до їх затвердженої редакції; здійснення моніторингу за їх виконанням у сфері житлового господарства, підготовка звітів про їх виконання.
12. Надання пропозицій управління, як головного розпорядника бюджетних коштів, до прогнозних обсягів видатків та  проекту місцевого бюджету.
13. Організація роботи з підготовки бюджетних запитів до проекту місцевого бюджету на наступний рік, як головного розпорядника бюджетних коштів, формування їх за бюджетними програмами та подання до департаменту бюджету та фінансів міської ради.
14. Формування на підставі проектів бюджетних програм пропозицій до річного та помісячного розписів асигнувань місцевого бюджету по головному розпоряднику коштів.
15. Формування паспортів бюджетних програм за кодами програмної класифікації, внесення змін до них та звіти.
16. Підготовка розрахунку до кошторисів з долученням розрахункових матеріалів підприємств - одержувачів коштів за бюджетними програмами в розрізі кодів економічної класифікації видатків.
17. Забезпечення подання інформації по головному розпоряднику коштів до інформаційно-аналітичної системи управління плануванням та виконанням місцевих бюджетів «LOGIKA», що міститься в бюджетних запитах, паспортах бюджетних програм, звітах про виконання паспортів програм.
18. Здійснення контролю за додержанням установлених цін/тарифів в житлових організаціях, перевірка правильності формування кошторисів і
калькуляцій.
19. Представлення інтересів управління житлового господарства, як надавача державної допомоги, при розгляді повідомлення про нову державну допомогу та про внесення змін до умов чинної державної допомоги.
20. Забезпечення розміщення на офіційному сайті Житомирської міської ради інформації, документів, які належать до його компетенції.
21. Проведення планових та за необхідністю перевірок підвідомчих підприємств.
22. Розгляд листів, заяв і скарг громадян з різних питань.

 

Контакти

10014, м.Житомир

майдан імені С.П.Корольова, 4/2

(0412) 42-06-01

[email protected]

Графік роботи

Понеділок - п'ятниця 08:30-17:30

Обідня перерва 12:30 - 13:30

Субота, неділя - вихідний