Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Планово-контрольний відділ

Розроблення проекту Комплексної міської програми соціального захисту населення, участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного розвитку міста.

Організація, аналіз та планування фінансово-господарської діяльності департаменту.

Проведення аналізу квартальних і річних фінансових звітів та підготовка пропозицій щодо вжиття заходів, направлених на поліпшення фінансово-господарської діяльності департаменту.

Забезпечення контролю за проведенням фінансування коштів департаменту щодо дотримання кошторисної і штатної дисципліни відповідно до чинного законодавства.

Проведення закупівель у системі «Prozorro».

Забезпечення введення договорів та актів виконаних робіт/накладних у Єдиний веб-портал використання публічних коштів «Є-Data».

Підготовка бюджетних запитів та детальних обґрунтувань розрахунків до них, паспорти бюджетних програм місцевого бюджету, зміни до паспортів бюджетних програм місцевого бюджету, звітів про виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету.

Координація роботи з надання фінансової підтримки громадських організацій ветеранів та осіб з інвалідністю.

Підготовка проектів рішень Житомирської міської ради, виконавчого комітету та розпоряджень міського голови в межах повноважень.  

Начальник відділу: Iрина Вікторівна ПОХИЛЬЧЕНКО

Заступник начальника планово – контрольного відділу: Тетяна Олексіївна ОКСАНИЧ

Головний спеціаліст: Надія Іванівна ДВОРНИЦЬКА

Головний спеціаліст: Володимир Володимирович БУРГЕЛА

Контакти

Адреса: м. Житомир, площа Польова, 8