Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
Статистика
зараз на сайті: 18
переглядів: 46
візитів сьогодні: 323
візитів всього: 34109
Прогноз погоди
Оголошення про результати проведення торгів
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України 15.09.2014  № 1106

ОГОЛОШЕННЯ 
про результати проведення торгів
1. Замовник.
1.1. Найменування: Управління регулювання земельних відносин Житомирської міської ради.
1.2. Код за ЄДРПОУ: 35688802
1.3. Місцезнаходження: майдан С.П. Корольова, 6, каб. 25, м. Житомир, 10014
2. Джерело фінансування закупівлі: міський бюджет
3. Процедура закупівлі: попередня кваліфікація
4. Інформація про предмет закупівлі: послуги інженерні (код ДК 016:2010 - 71.12.1) - інвентаризація земель у межах міста Житомира
4.1. Найменування предмета закупівлі: відсутня
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відсутня
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: майдан С.П. Корольова, 6, каб. 25, м. Житомир, 10014
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: жовтень-грудень 2015 року
5. Інформування  про процедуру закупівлі.
5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалась інформація замовника про закупівлю (у разі такого розміщення): zt-rada.gov.ua
5.2. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №195038 у  ВДЗ №334(11.09.2015) від 11.09.2015.
5.3. Дата оприлюднення  на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів: відсутня.
5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: відсутня.
6. Результат проведення процедури закупівлі.
6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів: відсутня.
6.2. Дата укладення договору про закупівлю: відсутня.
6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:
дата прийняття рішення: 02.09.2015 року;
підстава: абзац 5 пункту 1 статті 30 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 15.09.2014 №1106: подання для участі менше двох пропозицій конкурсних торгів.
7. Сума, визначена в договорі про закупівлю: відсутня.
8. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару): відсутня.
9. Інформація про переможця торгів.
9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: відсутня.
9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: відсутній.
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) та номер телефону, телефаксу: відсутня.
10. Інформація про рамкову угоду.
10.1. Дата та номер рамкової угоди: відсутня.
10.2. Учасники рамкової угоди: відсутні.
10.3. Строк на який укладено рамкову угоду: відсутній.

Заступник голови комітету з конкурсних торгів О.І.Лихотворик
 

ЗВІТ
про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації № 2 від 28.09.2015

1. Замовник.
1.1. Найменування: Управління регулювання земельних відносин Житомирської міської ради.
1.2. Код за ЄДРПОУ: 35688802.
1.3. Місцезнаходження: майдан С.П. Корольова, 6, каб. 25, м. Житомир, 10014.
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, електронна адреса). Лалименко Єлізавета Володимирівна, голова комітету з конкурсних торгів, майдан С.П. Корольова, буд. 6, каб. 25, м. Житомир, 10014, (0412)421534, ztzemlazmr@ukr.net.
2. Замовник, в інтересах якого генеральним замовником проведено процедуру закупівлі.
2.1. Найменування.
2.2. Код за ЄДРПОУ.
2.3. Місцезнаходження.
2.4. Найменування та код за ЄДРПОУ головного розпорядника коштів.
3. Предмет закупівлі.
3.1. Найменування предмета закупівлі: послуги інженерні (код ДК 016:2010 - 71.12.1) - інвентаризація земель у межах міста Житомира.
3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відсутня.
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: відсутнє.
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: жовтень-грудень 2015 року.
4. Процедура закупівлі: Попередня кваліфікація.
5. Інформування про процедуру закупівлі.
5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про закупівлю: zt-rada.gov.ua.
5.2. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №195038 у  ВДЗ №334(11.09.2015) від 11.09.2015.
5.3. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: відсутня.
5.4. Дата і номер оголошення про результати процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №206662, №348(01.10.2015) від 01.10.15.
5.5. Дата і номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю: відсутня.
6. Інформація про учасників процедури закупівлі, які подали пропозиції конкурсних торгів.
6.1. Кількість учасників процедури закупівлі: 1 (один).
6.2. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові:
- Товариство з обмеженою відповідальністю «БломІнфо-Юкрейн»,
6.3. Код за ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків: - 33496357,
6.4. Місцезнаходження/місце проживання: - вул. Скляренка, 15, м. Київ, 04073,
7. Інформація про пропозиції конкурсних торгів.
7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів  (дата і час): 28.09.2015 до 09:30.
7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів  (дата і час): 28.09.2015 о 11:00.
7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів: 1 (один).
7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів): відсутня.
7.5. Ціна кожної пропозиції конкурсних торгів: відсутня.
7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, а також підстави їх відхилення: відсутній.
8. Інформація про оцінку пропозицій конкурсних торгів.
8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:
найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів: __________________ відсутня;
           (цифрами і словами)
найвища ціна пропозиції конкурсних торгів:    _______________ відсутня;
       (цифрами і словами)
ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів:  _______________ відсутня;
         (цифрами і словами)
8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів: відсутня.
9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.
9.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: відсутнє.
9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: відсутній.
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: відсутнє.
10. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: відсутня.
11. Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце): відсутні.
12. Відміна торгів або визнання їх такими, що не відбулися.
12.1. Дата прийняття рішення: 28.09.2015
12.2. Підстави: абзац 5 пункту 1 статті 30 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 15.09.2014 №1106: подання для участі менше двох пропозицій конкурсних торгів.
13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав.
13.1. Перелік учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону: відсутній.
13.2. Перелік учасників, які не відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону: відсутній
13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлено обставини, визначені статтею 17 Закону: відсутній
13.4. Перелік учасників, щодо яких установлено обставини, визначені статтею 17 Закону, із зазначенням таких обставин для кожного учасника: відсутній
14. Інформація про укладену рамкову угоду.
14.1. Дата та номер рамкової угоди: відсутня. 
14.2. Учасники рамкової угоди: відсутні.
14.3. Строк, на який укладено рамкову угоду: відсутній
14.4. Істотні умови договору про закупівлю, визначені в рамковій угоді: відсутні.
14.5. Умови конкурентного відбору або порядок проведення переговорів з учасником: відсутні.
15. Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури, інформація про субпідрядників): відсутня.
16. Склад комітету з конкурсних торгів:
Лихотворик О.І. – головний бухгалтер; заступник голови тендерного комітету;
Заворотнюк О. М. – головний спеціаліст відділу контролю   за укладанням договорів оренди землі; секретар комітету з конкурсних торгів.
Члени тендерного комітету;  Дідовець Ю.П. – головний спеціаліст, юрисконсульт відділу контролю   за укладанням договорів оренди землі; Кулмалієва С.П. – головний спеціаліст відділу оренди та продажу землі;  Хоменко О.В. – головний спеціаліст відділу земельних відносин та кадастру.

Заступник голови комітету 
з конкурсних торгів  О. І. Лихотворик

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове