Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 42
візитів сьогодні: 105
візитів всього: 34574
Прогноз погоди
Інформація Житомирської міської ради про проведення конкурсу з відбору виконавців послуг з виконання робіт з оцінки земель
Інформація Житомирської міської ради про проведення конкурсу
з відбору виконавців послуг з виконання робіт з оцінки земель
 
1. Мета проведення робіт:  проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок.
2. Дані про земельні ділянки:
 ділянка 1 -  цільове використання земельної ділянки: для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови загальною площею 1,1 га, місце розташування: м. Житомир, проспект Незалежності, 29.
категорія земель - землі житлової та громадської забудови;
ділянка 2 -  цільове використання земельної ділянки: для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку загальною площею 0,6125 га, місце розташування: м.Житомир, проїзд Шпаковський, 25, 27, 29.
категорія земель - землі житлової та громадської забудови;
ділянка 3 -  цільове використання земельної ділянки: для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку загальною площею 0,3694 га, місце розташування: м.Житомир, бульвар Тетерівський, 10, 12.
категорія земель - землі житлової та громадської забудови;
ділянка 4 -  цільове використання земельної ділянки: для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку загальною площею 0,3935 га, місце розташування: м.Житомир, бульвар Тетерівський, 2, 4, 6.
категорія земель - землі житлової та громадської забудови.
3. Умови конкурсу:
Конкурсна документація подається в запечатаному конверті, на якому, крім поштових реквізитів, робиться відмітка "На конкурс з відбору виконавців послуг з виконання робіт із землеустрою" та “На конкурс з відбору виконавців послуг з виконання робіт з оцінки земель” із зазначенням об’єкта та дати проведення конкурсу.
У конверті мають міститися підтвердні документи з їх описом та окремий запечатаний конверт з конкурсною пропозицією.
Конкурсна пропозиція претендентів подається в запечатаному конверті і має містити пропозицію про вартість виконання робіт з урахуванням податку на додану вартість, калькуляції витрат, пов’язаних з виконанням робіт, строк виконання робіт (у календарних днях), а також інформацію про кількість проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, що розроблені за попередні 24 місяці та кількість складених учасником конкурсу звітів про експертну грошову оцінку земельних ділянок за попередні 24 місяці.
Прийняття заяв припиняється за п’ять робочих днів до дати проведення конкурсу.
Конверти претендентів з конкурсною пропозицією розпечатуються на засіданні комісії.
У разі неповноти, невідповідності наданих підтвердних документів або несвоєчасності їх подання претендент до участі у конкурсі не допускається, про що його письмово повідомляє голова комісії із зазначенням підстав відмови.
4. Перелік підтвердних документів, які подаються на конкурс з відбору виконавців:
- заява про участь у конкурсі з відбору виконавців послуг з виконання робіт із землеустрою  та з відбору виконавців послуг з виконання робіт з оцінки земель за формою згідно з додатком 1 Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 25.09.2012 № 579, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 вересня 2012 р. за № 1655/21967 (далі – Порядок);
- копія документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, або копія сторінок паспорта для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті (для претендента – фізичної особи – підприємця);
- згода на обробку персональних даних (для претендента – фізичної особи – підприємця) згідно з додатком 2 Порядку;
- копії установчих документів претендента та довідки про присвоєння йому ідентифікаційного коду згідно з ЄДРПОУ (для претендента – юридичної особи);
- копія(ї) ліцензії(й) та сертифікату(ів);
- копії кваліфікаційних документів оцінювачів претендента, яких буде залучено до проведення оцінки та підписання звіту про експертну грошову оцінку земельної ділянки;
- копії кваліфікаційного сертифікату інженерів-землевпорядників;
- проект завдання на виконання послуг з виконання робіт (для претендента на виконання послуг з виконання робіт із землеустрою або оцінки земель), у якому, зокрема, має бути зазначено вид документації із землеустрою або з оцінки земель, яку пропонує розробити претендент, перелік вихідних даних, які має надати організатор земельних торгів, та перелік документів і матеріалів, які будуть представлені за результатами виконаних робіт.
 
5. Строк подання конкурсної документації: до 17 год. 00 хв. 15 листопада  2016 року (включно).
6. Поштова адреса, за якою подаються документи: 10014, м. Житомир, вул. Покровська, 6.
7. Інформація про проведення конкурсу: Конкурс відбудеться   22  листопада  2016 року о 10 год. 00 хв. у приміщенні Житомирської міської ради за адресою: 10014, м. Житомир, майдан        ім. С.П. Корольова. 4/2.
8. Відомості про місцезнаходження комісії, контактні телефони:
10014, м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова. 4/2
Контактний телефон: (0412) 418-493.


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове