Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 58
візитів сьогодні: 105
візитів всього: 34574
Прогноз погоди
Інформація для громадян, які перебувають на квартирному та/або кооперативному обліку у виконавчому комітеті Житомирської міської ради
Інформація для громадян, які перебувають на квартирному та/або кооперативному обліку у виконавчому комітеті Житомирської міської ради
 
Повідомляємо, що відділом по обліку та розподілу жилої площі міської ради продовжується робота щодо інвентаризації облікових справ громадян, які перебувають на квартирному та/або кооперативному обліку за місцем проживання.
 
Інвентаризація проводиться на виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 17.02.2016 № 109 «Про проведення інвентаризації квартирного та кооперативного обліків громадян, які потребують поліпшення житлових умов за місцем проживання» з метою уточнення інформації, щодо кількості громадян, які потребують поліпшення житлових умов за місцем проживання та включення їх до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.
 
Інвентаризація облікових справ та включення громадян до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов проводиться на підставі наступних документів:
 
- довідки з місця проживання про склад сім'ї та реєстрацію всіх членів сім'ї, які перебувають на квартирному та/або кооперативному обліках, а також чоловіка/дружини (у разі одруження), якщо вони зареєстровані за іншим місцем проживання;
- громадяни, які винаймають житло, надають договір найму/піднайму завірений належним чином;
- копії паспортів (ст. 1, 2, 10 та всі сторінки з відмітками реєстрації) черговика та повнолітніх членів сім'ї;
- копії свідоцтв про народження дітей;
- копія свідоцтва про одруження;
- копії інших документів, які засвідчують зміни у складі сім'ї (розлучення, смерть, тощо);
 копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номеру всіх членів сім'ї;
- довідки з бюро технічної інвентаризації про наявність/відсутність власності у м. Житомирі у черговика, членів його сім'ї, які перебувають на квартирному обліку;
- копії свідоцтв про право власності та технічні паспорти (при наявності житла у черговика або члена його сім”ї);
- довідка з місця роботи /навчання/ або з пенсійного фонду черговика та членів його сім”ї;
- документ, який дає право на включення до пільгової черги (оригінал або копія, завірена належним чином).
Громадяни, які понад 10 років не проходили перереєстрацію та не підтверджували наявність підстав для подальшого перебування на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов будуть зняті з квартирного та/або кооперативного обліку.
За громадянами, протягом одного року з дня зняття з обліку, зберігається право на поновлення за датою перебування на квартирному та/або кооперативному обліках, у разі надання документів, що посвідчують підстави для перебування на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, на час прийняття рішення про зняття з квартирного та/або кооперативного обліків.
 
Додатково інформуємо: відповідно до статті 42 Житлового кодексу Української РСР жилі приміщення надаються тільки громадянам, які перебувають на обліку потребуючих поліпшення житлових умов та внесені до єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.
 
 
Більш детальну інформацію можна дізнатись:
№ тел. 48-12-23, 48-11-88;
каб. № 111, № 112 майдан ім. С. П. Корольова, 4/2.
 


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове