Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Сесія міськради надала згоду на прийняття у комунальну вланість аварійної будівлі біля Житомирського міського колегіуму

17.06.2021
  Сесія міськради надала згоду на прийняття  у комунальну вланість  аварійної будівлі біля Житомирського міського колегіуму

Сесія міськради  надала згоду на прийняття у комунальну власність будівлі на вул. Івана Мазепи, 18. Таке рішення прийнято сьогодні депутатами міської  ради.  Адміністративна будівля загальною площею 1717,86 кв.м.  як   об’єкт  державної власності вже тривалий час перебуває у вкрай аварійному стані.  Власником та органом управління цього об’єкту є Державна фіскальна служба України та Міністерство фінансів України.

12 квітня 2021 року  комісія з представників Житомирського міського колегіуму, департаменту освіти, юридичного департаменту, управління державного архітектурно-будівельного контролю та управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міської ради провела  візуальне обстеження адміністративної будівлі.

За результатами обстеження  складено акт.  Висновки  комісії - адміністративна будівля на вул. Івана Мазепи, 18, перебуває у вкрай аварійному стані, що  може призвести до травмування та загибелі людей та до руйнування будівлі колегіуму;  демонтаж  аварійної будівлі є єдиним способом відвернення негативних наслідків, з огляду на її непридатність до подальшого використання за призначенням, недоцільністю проведення капітального ремонту та економічною недоцільністю її відновлення.

Найефективнішим способом вирішення ситуації є передача з державної у комунальну власність адміністративної будівлі, враховуючи те, що Державна фіскальна служба України перебуває у стані реорганізації згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 №1200, та керуючись Законом України «Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності».