Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

«Прозорий» доступний для людей з порушеннями слуху

07.07.2021
«Прозорий» доступний для людей з порушеннями слуху

У «Прозорому офісі» можуть легко обслуговувати людей з  порушеннями слуху. Житомирянка Марія Розбицька   хоче дізнатися, як оформити субсидію. Жестовою мовою з нею вітається спеціалістка сектору прийому громадян і вмикає на планшеті спеціальний додаток «Сервіс -УТОГ». Потім скеровує до  конкретного фахівця.

«На наших планшетах  встановлено спеціальний додаток.  За допомогою відеозв'язку з’єднуємося з перекладачем жестової мови здійснюється прямий і зворотний переклад онлайн », -  пояснює Наталія Поплавська.

Марія Розбицька задоволена обслуговуванням: «Комфортно себе почувала. Перекладач та спеціалісти надали  необхідну інформацію про те, які документи необхідні для оформлення субсидії…».

Перекладачка  жестової мови Людмила Клименко, яка працює в сервісі «УТОГ», каже, що найчастіше житомиряни з порушеннями слуху звертаються  з питань отримання довідок про доходи,  оформлення  субсидій, соціальної допомоги з інвалідності тощо.

Упродовж кількох місяців працівники «Прозорого офісу» вивчали жестову мову, свої навички вдосконалюють постійно. Фахівці департаменту соцполітики знають, як  правильно зустріти людину та як поставити запитання.

У Житомирі понад 1000 людей мають порушення слуху.  Впровадження «Сервісу-УТОГ» дозволяє зробити їх обслуговування максимально комфортним.

Нагадаємо,  у «Прозорому офісі» надається понад 400 послуг.