У «Прозорому офісі» можуть легко обслуговувати людей з порушеннями слуху. Житомирянка Марія Розбицька хоче дізнатися, як оформити субсидію. Жестовою мовою з нею вітається спеціалістка сектору прийому громадян і вмикає на планшеті спеціальний додаток «Сервіс -УТОГ». Потім скеровує до конкретного фахівця.
«На наших планшетах встановлено спеціальний додаток. За допомогою відеозв'язку з’єднуємося з перекладачем жестової мови здійснюється прямий і зворотний переклад онлайн », - пояснює Наталія Поплавська.
Марія Розбицька задоволена обслуговуванням: «Комфортно себе почувала. Перекладач та спеціалісти надали необхідну інформацію про те, які документи необхідні для оформлення субсидії…».
Перекладачка жестової мови Людмила Клименко, яка працює в сервісі «УТОГ», каже, що найчастіше житомиряни з порушеннями слуху звертаються з питань отримання довідок про доходи, оформлення субсидій, соціальної допомоги з інвалідності тощо.
Упродовж кількох місяців працівники «Прозорого офісу» вивчали жестову мову, свої навички вдосконалюють постійно. Фахівці департаменту соцполітики знають, як правильно зустріти людину та як поставити запитання.
У Житомирі понад 1000 людей мають порушення слуху. Впровадження «Сервісу-УТОГ» дозволяє зробити їх обслуговування максимально комфортним.
Нагадаємо, у «Прозорому офісі» надається понад 400 послуг.