Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Відстеження результативності дії регуляторних актів - 2018 рік

21.06.2018

Звіти

Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акта – рішення Житомирської міської ради від 07.10.2011 № 198 «Про деякі питання обмеження реалізації алкогольних напоїв на території міста Житомира»

 

Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акта – рішення Житомирської міської ради від 07.10.2011 № 198 «Про деякі питання обмеження реалізації алкогольних напоїв на території міста Житомира»

 

«05»  жовтня  2018 року                                                                     м. Житомир

        

1. Вид та назва регуляторного акта: рішення Житомирської міської ради від 07.10.2011 № 198 «Про деякі питання обмеження реалізації алкогольних напоїв на території міста Житомира» (далі – рішення).

2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності регуляторного акта: департамент економічного розвитку міської ради.

3. Цілі прийняття акта: зменшення вживання алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива серед населення міста  (в т.ч. підлітків та молоді), попередження правопорушень, пов’язаних із зловживанням алкогольних напоїв, захист прав та інтересів територіальної громади міста

4. Строк виконання заходів із базового відстеження результативності регуляторного акта: з 03.10.2018 по 04.10.2018.

5. Тип відстеження: періодичне.

6. Методи одержання результатів відстеження: не застосовувались.

Відповідно до пункту 1 рішення було передбачено заборону реалізації алкогольних напоїв та пива в підприємствах торгівлі, крім громадського харчування, на території міста Житомира з 23.00 год. до 08.00 год. кожного дня, враховуючи вихідні дні та свята.

Згідно із постановою Корольовського районного суду м. Житомира від   26 жовтня 2016 року пункти 1, 2 рішення Житомирської міської ради від 07.10.2011 № 198 визнано протиправними та скасовано.

Ухвалою Житомирського апеляційного адміністративного суду від                   22 грудня 2016 року апеляційну скаргу Житомирської міської ради на вищевказану постанову залишено без задоволення.

На сьогодні рішення Житомирської міської ради від 07.10.2011 № 198 у частині заборони продажу алкогольних напоїв у підприємствах торгівлі на території міста Житомира з 23.00 год. до 08.00 год. втратило чинність. 

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних: інформація відсутня через втрату чинності п. 1, 2 рішення.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта: інформація відсутня через втрату чинності п. 1, 2 рішення.

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей: через втрату чинності п. 1, 2 рішення, досягнення визначених цілей внаслідок дії регуляторного акта стало неможливим.

Регуляторний акт потребує скасування.

 

Міський голова                                                                                      С.І. Сухомлин

ЗВІТ про періодичне відстеження результативності дії рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 18.08.11 № 517 “Про затвердження умов проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування в м. Житомирі”
Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акту рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 18.06.2014р. №721 «Про затвердження Порядку визначення та відшкодування Житомирській міській раді збитків, заподіяних внаслідок порушення земельного законодавства».

ЗВІТ
про  періодичне відстеження результативності регуляторного акту

20 червня 2018 року                                                                         м. Житомир

 

Вид та назва регуляторного акту, дата його прийняття та номер:
Рішення Житомирської міської ради від 18.06.2014р. №721 «Про затвердження Порядку визначення та відшкодування Житомирській міській раді збитків, заподіяних внаслідок порушення земельного законодавства».

Назва виконавця заходів з відстеження: Департамент містобудування та  земельних відносин Житомирської міської ради.

Цілі прийняття акта:

- приведення земельних правовідносин на території міста Житомира у відповідність до статті 206 Земельного кодексу України. Плата за користування землею буде проведена в повному обсязі за весь період фактичного користування;
- забезпечення ефективного використання земельного фонду міста в інтересах територіальної громади міста;

- збільшення надходжень до міського бюджету та направлення додаткових коштів на соціальний розвиток міста;  

- забезпечення більш повного обліку земель, їх власників і користувачів, раціонального та ефективного використання земельних ділянок.

Строк виконання заходів з відстеження: 20.06.2017 – 20.06.2018

Тип відстеження: періодичне.

Методи одержання результатів відстеження: використано метод збору даних та інформації, наявної в Департаменті містобудування та земельних відносин Житомирської міської ради.

Дані, на основі яких відстежувалася результативність: Проведено аналіз інформації, наявної в Департаменті містобудування та земельних відносин Житомирської міської ради.

Кількісні та якісні значення показників результативності акта:

Основним показником є кількість земельних ділянок щодо яких територіальним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі складено акти перевірок про дотримання вимог земельного законодавства.

Впродовж року не було складено та затверджено жодного акту про визначення розміру збитків, не підписано жодного договору про добровільне відшкодування збитків.

У зв’язку з тим,  що реалізація даного регуляторного акту може здійснюватися за наявності відповідного акту територіального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі про порушення вимог земельного законодавства, позитивного впливу регуляторного акту на взаємодію органів місцевого самоврядування з фізичними та юридичними особами (користувачами земельних ділянок) та досягнення поставлених цілей, які  покладалась на  регуляторний  акт  при  його затвердженні, не відбулося.

Також варто зазначити про невідповідність даного регуляторного акту постанові КМУ від 19.04.1993 № 284, якою затверджено Порядок визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам, відповідно до якої Департаментом містобудування та земельних відносин розробляється новий регуляторний акт - Положення про комісію з визначення та відшкодування збитків заподіяних Житомирській міській раді.


Оцінка можливих результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей: враховуючи вищезазначене вважаємо, що обумовлений регуляторний акт не виконує та не може виконувати функції і цілі, для яких він створювався, є нерезультативним та підлягає скасування.

 

Міський голова                                                      С.І Сухомлин

 

 

Звіт про повторне відстеження результативності дії регуляторного акта

Звіт

про повторне відстеження результативності

дії регуляторного акта

 

18 травня 2018 року                        м.Житомир

 

Вид та назва регуляторного акта: рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 22.12.2016 №1162 “Про організацію забезпечення паркування транспортних засобів на території міста Житомира”.

Назва виконавця заходів з відстеження:управління транспорту і зв’язку Житомирської міської ради, департамент бюджету та фінансів Житомирської міської ради.

 

         Цілі прийняття акта:

  • затвердження положення про паркування транспортних засобів у м. Житомирі, створення сприятливих умов для забезпечення належного благоустрою вулиць та автомобільних доріг міста, збільшення пропускної спроможності проїзної частини вулиць міста, підвищення безпеки дорожнього руху та дисципліни водіїв, впорядкування транспортних засобів на вулицях міста. 
  • збільшення фінансових надходжень до міського бюджету, обмеження монополізму на ринку послуг з паркування автотранспорту, створення конкурентного середовища та вибір на конкурсних засадах юридичних або фізичних осіб, які спроможні якісно і в повній мірі забезпечувати виконання вимог Правил паркування транспортних засобів, затверджених постановою КМУ від 3 грудня 2009 р. № 1342. 

 

Строк виконання заходів з відстеження: 16.05.2018 року.

Тип відстеження: повторне.

Методи одержання результатів відстеження: -метод збору даних управління транспорту і зв’язку міської ради.

 

Дані, на основі яких проводилося відстеження результативності:Проведено аналіз інформації, наявної в управлінні транспорту і зв’язку міськоїради.

 

Кількісні та якісні значення показників результативності акта: Кількісні та якісні показники результативності дії даного рішення не можливо визначити, оскільки з моменту його прийняття не було здійснено організацію паркування транспортних засобів.

Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей: Враховуючи вищезазначене, результативністьрегуляторного акту буде визначена при періодичному відстеженні.

 

 

 

Міський голова                                                                                    С.І. Сухомлин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Начальник управління транспорту і

зв’язку Житомирської міської ради 

Грищук М.В.

 

 

 

Васянович В.В. 48-12-08

ЗВІТ про періодичне відстеження результативності регуляторного акту - рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради “Про встановлення тарифів на послуги з вивезення та захоронення твердих і рідких побутових відходів, що надаються КАТП-0628” (крім тарифів на вивезення твердих і рідких побутових відходів)

ЗВІТ
про періодичне відстеження результативності регуляторного акту - рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради “Про встановлення тарифів        на послуги   з вивезення та захоронення твердих і рідких побутових відходів,            що  надаються КАТП-0628”
(крім тарифів на вивезення твердих і рідких побутових відходів)

 

14 травня 2018 року                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         м. Житомир

            Вид і назва регуляторного акта:

            Рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 26.05.11 №347 «Про встановлення тарифів на послуги   з вивезення та захоронення твердих і рідких побутових відходів, що надаються КАТП-0628» в частині тарифів на захоронення твердих побутових відходів. 

 

         Назва виконавця заходів з відстеження результативності:

         Управління житлового господарства Житомирської міської ради.

 

Цілі прийняття акту:

- встановлення економічно обґрунтованих тарифів на послуги з захоронення твердих побутових відходів, що надаються КАТП-0628   бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам;

- забезпечення якісними послугами споживачів;

-забезпечення ефективної фінансово-господарської діяльності підприємства, розвитку виробництва.

 

Строк виконання заходів з відстеження: за 18-20 травня 2015 року

Тип відстеження:

Періодичне.

Метод одержання результатів відстеження результативності:

  • збір економічних показників діяльності підприємства;  
  • дослідження зауважень та пропозицій споживачів.

Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних:

Відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу показників господарської діяльності КАТП-0628:

  • обсяг надання послуг бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам;
  • доходи від реалізації послуг бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам, середній тариф;
  • витрати, собівартість послуг бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам;
  • фінансовий результат;
  • рівень відшкодування діючим тарифом на послуги фактичних витрат;
  • рівень сплати за спожиті послуги бюджетними установами, організаціями та іншими споживачами.

Кількісні значення показників результативності:                                          

п/п

Показник

Період

2015 рік

2016 рік

 

 

2017 рік

І кв-л 2018 року

Захоронення твердих побутових відходів

 

1.

Загальний обсяг надання послуг, куб.м

551550

588500

662000

164100

2.

Дох  Доходи від захоронення ТПВ, тис.грн.

2618,7

2924,3

3287,9

814,8

3.

Витрати на виробництво послуг, тис.грн.

2756,2

3577,0

3871,2

995,3

4.

Фінансовий результат, тис.грн.

-137,5

-653,0

-583,3

-180,5

5.

Середній тариф на послуги для бюджетних установ, організацій та інших споживачів, без ПДВ, грн. за куб.м.

4,75

4,97

 

 

4,97

 

 

4,97

6.

Собівартість послуг для бюджетних установ організацій та інших споживачів, грн. за куб.м.

5,00

6,08

 

5,85

 

6,07

7.

Рівень відшкодування середнім тарифом фактичних витрат, %

95,0

81,7

85,0

81,9

8.

Рівень оплати за спожиті послуги,  %

96,24

101,6

98,03

102,8

       

 

Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступення досягнення визначених цілей:

Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей показала, що послуги з захоронення побутових відходів надаються КАТП 0628 бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам безперебійно згідно визначеного графіка.  Рівень оцінки достатній, що не викликає нарікань з боку споживачів цих послуг. 

Періодичне відстеження результативності регуляторного акту підтверджує, що рішення міськвиконкому від 26.05.11 №347 «Про встановлення тарифів на послуги з вивезення та захоронення твердих і рідких побутових відходів, що надаються КАТП-0628», яким встановлені тарифи на послуги (з ПДВ):

  • захоронення твердих побутових відходів   -   5,96 грн. за 1 куб.метр

допомогло комунальному підприємству в цілому беззбитково функціонувати в 2012-2014 роках, більш якісно надавати послуги  бюджетним установ, організаціям та іншим споживачам. За підсумками фінансово-господарської діяльності в 2015-2017 роках та І кварталі 2018 року фінансовий результат підприємства збитковий, тариф на захоронення не покривав фактичні витрати.

Упродовж 2015-2017 років спостерігається тенденція збільшення обсягу захоронення побутових відходів, що є додатковим джерелом доходів,  зокрема         в 2015 році доходи від надання послуг з захоронення побутових відходів збільшились на 71,2 тис.грн. або на 2,8%, в 2016 – на 305,6 тис.грн. або 11,7%,          в 2017 – на 363,6 тис.грн. або 12,4 %.

Разом з тим,  діючий тариф на послуги з захоронення побутових відходів не відшкодовував фактичних витрат - спостерігається тенденція зменшення рівня покриття ним собівартості послуг – з 95,0 % за 2015 рік до 85,0 % за  2017 рік або на 10 відсотків.

Таким чином, встановлений тариф на послуги по захороненню твердих побутових відходів в розмірі 5,96 грн. за 1 куб метр, що надаються бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам,  в середньому  за 2015-2017 роки  не відшкодовував понесених витрат, був збитковим.

За результатами проведеного аналізу собівартості послуг з захоронення побутових відходів надані рекомендації підприємству відносно більш ефективного використання обігових коштів при формуванні витратної частини на послуги, недопущення включення до її складу необґрунтованих фактичних витрат, а також перехресного субсидіювання. Одночасно зосереджена увага КАТП 0628 на недостатній роботі з дебіторами,  рівень розрахунків яких складає в 2015 та 2017 роках менше 100 % від обсягу надання послуг.

         Проаналізовані економічні показники на послугу з захоронення відходів  свідчать про  недостатню роботу на підприємстві по укладенню договорів з населенням приватного сектору, за рахунок чого запланований річний обсяг надання послуг виконується лише на 50%.

За підсумками  відстеження регуляторний акт визначений таким, що  потребує перегляду або внесення змін чи доповнень в частині тарифу на послуги з захоронення твердих побутових відходів. Реалізація вимог рішення міськвиконкому від 26.05.11 №347 в частині розміру тарифу на послуги з захоронення твердих побутових відходів є неефективною тому, що він потребує приведення тарифу на послуги до економічно обґрунтованих витрат.

Регуляторним актом в частині тарифів на послуги з захоронення відходів досягнуті визначені цілі, при цьому, реалізація вимог рішення міськвиконкому від 26.05.11 №347 є не достатньою. За підсумками відстеження регуляторний акт визначений таким, що потребує перегляду в частині тарифу на послуги з захоронення твердих відходів  у зв’язку з тим, що підвищилась законодавчо встановлена мінімальна заробітна плата,  відповідно збільшилось податкове навантаження, зросла ціна на паливно-мастильні матеріали.  Таким чином в цій частині акт  потребує змін.

 

Житомирський міський голова                                  С.І. Сухомлин

 

 

 

Обертович Н.П.

22-89-64

 

Звіт про повторне відстеження результативності дії регуляторного акту "Рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 22.12.2016 №1164 “Про затвердження Архітектурно-художньої концепції зовнішнього вигляду вулиць і територій міста Житомира”

Звіт про повторне відстеження результативності

дії регуляторного акта

5 березня 2018 року                                                                          м. Житомир

 

         Вид та назва регуляторного акта: рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 22.12.2016 №1164 “Про затвердження Архітектурно-художньої концепції зовнішнього вигляду вулиць і територій міста Житомира”.

 

         Назва виконавця заходів з відстеження: департамент містобудування та земельних відносин Житомирської міської ради.

 

         Цілі прийняття акта:

  • впорядкування зовнішнього вигляду вулиць і територій міста Житомира;
  • врегулювання правовідносини між ограном місцевого самоврядування та суб'єктами господарювання, що виникають у процесі розміщення інформаційних засобів в місті, визначення процедури та вимог до їх розміщення, порядку демонтажу;
  • визначення порядку  опорядження фасадів будівель, будинків та споруд для громадян та суб'єктів господарювання.

 

         Строк виконання заходів з відстеження: з 01.03.2018 по 02.03.2018р.

         Тип відстеження: повторне.

 

         Методи одержання результатів відстеження:  збір даних структурних підрозділів міської ради - департаменту містобудування та земельних відносин Житомирської міської ради; управління комунального господарства Житомирської міської ради; управління житлового господарства Житомирської міської ради; муніципальної інспекції Житомирської  міської ради та комунального підприємства «Інспекція з благоустрою м.Житомира» Житомирської міської ради.

 

         Дані, на основі яких проводилося відстеження результативності:  аналіз даних структурних підрозділів департаменту містобудування та земельних відносин Житомирської міської ради; муніципальної інспекції Житомирської міської ради та комунального підприємства «Інспекція з благоустрою м.Житомира» Житомирської міської ради.

 

Показники

           За 2017 р.

За 2 місяці     2018р.

кількість зареєстрованих повідомлень про розміщення інформаційних засобів

82

20

кількість зареєстрованих повідомлень про опорядження фасадів будівель, будинків  та споруд

11

3

кількість опоряджених фасадів будівель, будинків та споруд, розташованих на території міста Житомира.

62

12

         Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеню досягнення вищезазначених цілей:  регуляторний акт має достатній рівень досягнення визначених цілей, результати реалізації його положень мають позитивну динаміку, що позитивно впливає на зовнішній вигляд вулиць і територій міста.

         Висновок: аналіз звіту регуляторного акта свідчить про те, що дане рішення є актуальним, реалізація його положень є ефективною. В подальшому оцінка фактичних результатів буде здійснюватись під час проведення періодичного відстеження.

Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акту «Про встановлення податків та зборів на території м. Житомира відповідно до Податкового кодексу» від 03.03.2011 №61

Звіт про періодичне відстеження результативності

регуляторного акту

 «Про встановлення податків та зборів на території м. Житомира відповідно до Податкового кодексу» від 03.03.2011 №61

 

12   лютого 2018 року                                                м. Житомир

 

  1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер

Рішення Житомирської міської ради від 03.03.2011 №61 «Про встановлення податків та зборів на території м. Житомира відповідно до Податкового кодексу» із змінами.

  1. Назва виконавця заходів з відстеження

Департамент бюджету та фінансів Житомирської міської ради

  1. Цілі прийняття акта

Забезпечення виконання доходної частини міського бюджету, фінансування в повній мірі соціальних статей бюджету.

  1. Виконання заходів з відстеження: 07.02.2018-08.02.2018 року.
  2. Тип відстеження

Періодичне відстеження

  1. Методи одержання результатів відстеження

При проведенні періодичного відстеження результативності регуляторного акта використовувався метод збору даних департаменту бюджету та фінансів міської ради, Житомирської об’єднаної державної податкової інспекції головного управління ДФС у Житомирській області.

Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність

Відстеження результативності регуляторного акту здійснювалось шляхом аналізу сум надходжень коштів до міського бюджету за відповідні періоди.

  1. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Надходження місцевих податків і зборів до міського бюджету становили:

          2015 рік – 163 440,0  тис.грн.;

2016 рік – 224 229,8 тис.грн.;

2017 рік – 312 641,9 тис.грн.;

Січень 2018 року -  32 334,5,0 тис.грн.               

  1. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

Регуляторний акт має достатній рівень досягнення визначених цілей, результати реалізації його положень мають позитивну динаміку, але у зв’язку із змінами у чинному законодавстві щодо об’єктів оподаткування єдиним податком, податком на нерухоме майно, відмінним від земельної ділянки, скасування збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності, потребує внесення змін та доповнень.

Висновок: аналіз звіту регуляторного акта свідчить про те, що дане рішення є актуальним для забезпечення надходжень до міського бюджету, що в свою чергу дає можливість фінансувати програми розвитку міста Житомира. В подальшому оцінка фактичних результатів буде здійснюватись під час проведення періодичного відстеження.

 

 

 

 

 

Міський голова                                                                         С.І.Сухомлин