Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Відстеження результативності дії регуляторних актів - 2015 рік

13.03.2018

Звіти

Звіт про відстеження результативності рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 18.12.2013 №611 «Про затвердження комплексної схеми розміщення та архітектурних типів тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Житомира»
20.02.2015 року                                                                             м. Житомир
 
Вид та назва регуляторного акту: рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 18.12.2013 № 611 «Про затвердження комплексної схеми розміщення та архітектурних типів тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Житомира».

Назва виконавця заходів з відстеження: управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради.

Цілі прийняття документу: дотримання передбачених законодавством  України норм та правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, впорядкування їх розміщення, облаштування та утримання.

Термін виконання заходів з відстеження: 19– 20 лютого  2015 року.

Тип відстеження: повторне.

Методи одержання результатів відстеження: метод: збору даних управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради та комунального підприємства «Інспекція з благоустрою м. Житомира» міської ради.

Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність: відстеження результативності регуляторного акта  здійснювалось на основі аналізу даних управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради.

Кількісні та якісні значення показників результативності акта.
Пунктом 3 рішення виконавчого комітету від 18.12.2013 №611  «Про затвердження комплексної схеми розміщення та архітектурних типів тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Житомира» визначено внести комплексну схему розміщення та архітектурні типи тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Житомира на розгляд Житомирської міської ради.
Рішенням виконавчого комітету від 09.07.2014 №252 “Про демонтаж тимчасових споруд”  внесено зміни в зазначене вище рішення від 18.12.2013 №611 , вилучивши пункт 3.
В період  з 18.12.2013 по 09.07.2014 звернення щодо розміщення тимчасових споруд не розглядались.
Крім того, рішенням міськвиконкому від 03.12.2014 №586 та від 30.12.2014 №644 призупинено розгляд питань щодо видачі нових паспортів прив'язки тимчасових споруд до 15.02.2015 року.

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.
Визначення ступеня результативності регуляторного акту та досягнення визначених цілей можливо буде здійснити при періодичному  відстеженні.
Після затвердження Комплексної схеми розміщення та архітектурних типів тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Житомира значно зросла кількість звернень суб'єктів господарювання бажаючих, встановити тимчасову споруду в зонах: А (центральна частина міста) та Б (мікрорайони переважно забудовані житловими багатоповерховими будинками з розвинутою інфраструктурою об'єктів торгівлі та побутового обслуговування).
З метою врегулювання даної проблеми та збереження дизайну міського середовища на даний час підготовлено відповідні зміни до Комплексної схеми розміщення та архітектурних типів тимчасових споруд для провадження підприємницької  діяльності на території міста Житомира.
 

Начальник управління                                                                         Є.Л. Черкасова
Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акту «Про встановлення податків та зборів на території м. Житомира відповідно до Податкового кодексу» від 03.03.2011 №61
Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акту «Про встановлення податків та зборів на території м. Житомира відповідно до Податкового кодексу» від 03.03.2011 №61
20 березня 2015 року      м. Житомир
 
1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер
Рішення Житомирської міської ради від 03.03.2011 №61 «Про встановлення податків та зборів на території м. Житомира відповідно до Податкового кодексу».
2. Назва виконавця заходів з відстеження
Департамент бюджету та фінансів Житомирської міської ради
3. Цілі прийняття акта
Забезпечення виконання доходної частини міського бюджету, фінансування в повній мірі соціальних статей бюджету.
4. Виконання заходів з відстеження: 19.03.2015-20.03.2015 року.
5. Тип відстеження
Періодичне відстеження
6. Методи одержання результатів відстеження
При проведенні періодичного відстеження результативності регуляторного акта використовувався метод збору даних департаменту бюджету та фінансів міської ради, Житомирської об’єднаної державної податкової інспекції головного управління Міндоходів у Житомирській області.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність
Відстеження результативності регуляторного акту здійснювалось шляхом аналізу сум надходжень коштів до міського бюджету за відповідні періоди.
7. Кількісні та якісні значення показників результативності акта
Надходження місцевих податків і зборів до міського бюджету становили:
2011 рік – 23 529,3 тис.грн.;
2012 рік – 49 368,6 тис.грн.;
2013 рік – 67 209,8 тис.грн.;
2014 рік -  81 541,8 тис.грн.;
Січень – лютий 2015 року -  18 751,0 тис.грн.
8. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
Регуляторний акт має достатній рівень досягнення визначених цілей, результати реалізації його положень мають позитивну динаміку, але у зв’язку із змінами у чинному законодавстві щодо об’єктів оподаткування єдиним податком, податком на нерухоме майно, відмінним від земельної ділянки, скасування збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності, потребує внесення змін та доповнень.
Висновок: аналіз звіту регуляторного акта свідчить про те, що дане рішення є актуальним для забезпечення надходжень до міського бюджету, що в свою чергу дає можливість фінансувати програми розвитку міста Житомира. В подальшому оцінка фактичних результатів буде здійснюватись під час проведення періодичного відстеження.
 
Директор департаменту бюджету та фінансів міської ради               С.П. Гаращук
Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акту "Про встановлення тарифів на послуги з вивезення та захоронення твердих і рідких побутових відходів, що надаються КАТП-0628” (крім тарифів на вивезення твердих побутових відходів)
ЗВІТ
про періодичне відстеження результативності регуляторного акту - рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради “Про встановлення тарифів на послуги   з вивезення та захоронення твердих і рідких побутових відходів, що надаються КАТП-0628” (
крім тарифів на вивезення твердих побутових відходів)
 
18 червня  2015 року                                                                             м. Житомир
Вид і назва регуляторного акта:
Рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 26.05.11 №347 «Про встановлення тарифів на послуги   з вивезення та захоронення твердих і рідких побутових відходів, що надаються КАТП-0628» в частині тарифів на вивезення рідких побутових відходів та тарифів на захоронення твердих побутових відходів. 
 
Назва виконавця заходів з відстеження результативності: Управління житлового господарства Житомирської міської ради.
 
Цілі прийняття акту:
встановлення економічно обґрунтованих тарифів на послуги з вивезення рідких побутових відходів та захоронення твердих побутових відходів, що надаються КАТП-0628   бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам;
- забезпечення якісними послугами споживачів   ІІ групи;
-забезпечення ефективної фінансово-господарської діяльності підприємства, розвитку виробництва.
 
Строк виконання заходів з відстеження: за 17-18 червня 2015 року
 
Тип відстеження: Періодичне.
 
Метод одержання результатів відстеження результативності:
-         збір економічних показників діяльності підприємства;  
-         дослідження зауважень та пропозицій споживачів.
 
Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних:
Відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу показників господарської діяльності КАТП-0628:
-         обсяг надання послуг бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам;
-         доходи від реалізації послуг бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам, середній тариф;
-         витрати, собівартість послуг бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам;
-         фінансовий результат;
-         рівень відшкодування діючим тарифом на послуги для ІІ групи фактичних витрат;
-         рівень сплати за спожиті послуги бюджетними установами, організаціями та іншими споживачами.
 
Кількісні значення показників результативності:
 
п/п
Показник
Період
 
2012 рік
2013 рік
 
2014 рік
Захоронення твердих побутових відходів
 
1.Загальний обсяг надання послуг, куб.м
462563
470774
527884
 
1.1.в т.ч. бюджетним установам
86036
66850
59123
 
1.2.          організаціям та іншим споживачам
240532
230679
237020
 
2.Дох Доходи від захоронення ТПВ, тис.грн.
2298,9
2447,9
2547,5
за
2.1.в т.ч. бюджетним установам
427,6
332,2
293,8
 
2.2.          організаціям та іншим споживачам
1195,4
1144,2
1177,9
 
3.Витрати на виробництво послуг, тис.грн.
1649,3
2396
2425,9
 
3.1.в т.ч. бюджетним установам
306,8
325,1
271,7
 
3.2.          організаціям та іншим споживачам
857,6
1119,8
1089,2
 
4.Фінансовий результат, тис.грн.
649,6
51,9
121,6
 
4.1.в т.ч. бюджетним установам
120,8
7,1
22,1
 
4.2.          організаціям та іншим споживачам
337,8
24,4
88,7
 
5.Середній тариф на послуги для бюджетних установ, організацій та інших споживачів, без ПДВ, грн. за куб.м.
4,97
5,20
 
4,83
 
6.Собівартість послуг для бюджетних установ організацій та інших споживачів, грн. за куб.м.
3,57
5,09
 
4,60
 
7.Рівень відшкодування середнім тарифом фактичних витрат, %
139,2
102,2
105,0
 
8.Рівень оплати за спожиті послуги,  %
97
92
98
Вивезення рідких побутових відходів
 
1.Загальний обсяг надання послуг, куб.м
5900
6400
6000
 
1.1.в т.ч. бюджетним установам
2778
2614
2317
 
1.2.          організаціям та іншим споживачам
3122
3786
3683
 
2.Дох Доходи від вивезення ТПВ, тис.грн.
232,9
198,4
173,1
 
2.1.в т.ч. бюджетним установам
103,3
82,3
73,2
 
2.2.          організаціям та іншим споживачам
129,6
116,1
99,9
 
3.Витрати на виробництво послуг, тис.грн.
354,8
235,1
301,2
 
3.1.в т.ч. бюджетним установам
157,35
92,52
127,9
 
3.2.          організаціям та іншим споживачам
197,45
137,58
173,3
 
4.Фінансовий результат, тис.грн.
-121,9
-36,7
-128,1
 
4.1.в т.ч. бюджетним установам
-54,05
-15,22
-51,7
 
4.2.          організаціям та іншим споживачам
-67,85
-21,48
-73,4
 
5.Середній тариф на послуги для бюджетних установ, організацій та інших споживачів, без ПДВ, грн. за куб.м.
39,47
31,00
 
28,85
 
6.Собівартість послуг для бюджетних установ, організацій та інших споживачів, грн. за куб.м.
60,14
36,73
 
50,20
 
7.Рівень відшкодування середнім тарифом фактичних витрат, %
65,6
 
84,4
57,5
 
8.Рівень оплати за спожиті послуги,  %
97
92
98
Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступення досягнення визначених цілей:
Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей показала, що послуги з вивезення рідких побутових відходів надаються КАТП 0628 бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам безперебійно згідно визначеного графіка.   Рівень оцінки достатній, що не викликає нарікань з боку споживачів цих послуг. 
Періодичне відстеження результативності регуляторного акту підтверджує, що рішення міськвиконкому від 26.05.11 №347 «Про встановлення тарифів на послуги з вивезення та захоронення твердих і рідких побутових відходів, що надаються КАТП-0628», яким встановлені тарифи на послуги (з ПДВ):
-         захоронення твердих побутових відходів   -   5,96 грн. за 1 куб.метр;
-         вивезення та захоронення рідких відходів  -  30,97 грн. за 1 куб.метр.
допомогло комунальному підприємству в цілому беззбитково функціонувати в 2012-2014 роках, більш якісно надавати послуги  бюджетним установ, організаціям та іншим споживачам.
 
Даний регуляторний акт дозволив комунальному підприємству   ефективно працювати за рахунок надання послуг ІІ групі споживачів, що є додатковим джерелом доходів, зокрема в 2013 році доходи від надання послуг з захоронення побутових відходів збільшились на 149,0 тис.грн. або 6,5 % в порівнянні з відповідним показником за 2012 рік., в 2014 році – відповідно на 99,6 тис.грн. або 4,1%.
    
Разом з тим,  діючий тариф на послуги з вивезення рідких побутових відходів для споживачів ІІ групи не забезпечував повного покриття фактичних витрат - спостерігається тенденція зменшення рівня відшкодування ним собівартості послуг – з 65,6 % за 2012 рік до 57,5% за  2014 рік або на 8,1 відсотки. За результатами проведеного аналізу собівартості послуг з вивезення рідких побутових відходів надані рекомендації підприємству відносно більш ефективного використання обігових коштів при формуванні витратної частини на послуги, недопущення включення  до її складу необґрунтованих фактичних витрат. Одночасно зосереджена увага КАТП-0628 на недостатній роботі з дебіторами,  рівень розрахунків яких складає менше 100 % від обсягу надання послуг.
 
Встановлений тариф на послуги по захороненню твердих побутових відходів в розмірі 5,96 грн. за 1 куб метр, що надаються бюджетним установам, організаціям та іншим споживачам,  в середньому за 2012-2014 роки забезпечував повне покриття фактичних витрат.
 
Проаналізовані економічні показники з  вивезення та захоронення рідких відходів  свідчать про  недостатню роботу на підприємстві по укладенню договорів з населенням приватного сектору, за рахунок чого запланований річний обсяг надання послуг виконується лише на 50%, а також потребує поліпшення  робота з дебіторами.
 
За підсумками  відстеження регуляторний акт визначений таким, що не потребує перегляду в частині тарифу на послуги з захоронення твердих побутових відходів. Реалізація вимог рішення міськвиконкому від 26.05.11 №347 в частині розміру тарифу на послуги з захоронення твердих побутових відходів є ефективною, таким чином дане рішення не потребує змін чи доповнень.
 
Регуляторним актом в частині тарифів на послуги з вивезення та захоронення рідких відходів не досягнуті визначені цілі, реалізація вимог рішення міськвиконкому від 26.05.11 №347   є не достатньою.
 
За підсумками відстеження регуляторний акт визначений таким, що потребує перегляду в частині тарифу на послуги з вивезення та захоронення рідких відходів шляхом внесення змін методом коригування у зв’язку з тим, що підвищилась законодавчо встановлена мінімальна заробітна плата,  відповідно збільшилось податкове навантаження, зросла ціна на паливно-мастильні матеріали.  Таким чином в цій частині акт  потребує змін.
 
В.о. Житомирського міського голови                                Л.В. Цимбалюк
 
Обертович Н.П.
37-79-89
Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акту «Про затвердження Порядку визначення та відшкодування Житомирській міській раді збитків, заподіяних внаслідок порушення земельного законодавства»
ЗВІТ
про  повторне відстеження результативності регуляторного акту
2 липня 2015 року                                                                              м. Житомир
 
Вид та назва регуляторного акту, дата його прийняття та номер:
Рішення Житомирської міської ради від 18.06.2014р. №721 «Про затвердження Порядку визначення та відшкодування Житомирській міській раді збитків, заподіяних внаслідок порушення земельного законодавства».
 
Назва виконавця заходів з відстеження: управління регулювання земельних відносин Житомирської міської ради.
 
Цілі прийняття акта:
- приведення земельних правовідносин на території міста Житомира у відповідність до статті 206 Земельного кодексу України. Плата за користування землею буде проведена в повному обсязі за весь період фактичного користування;
- забезпечення ефективного використання земельного фонду міста в інтересах територіальної громади міста;
- збільшення надходжень до міського бюджету та направлення додаткових коштів на соціальний розвиток міста;                                                                                                            
- забезпечення більш повного обліку земель, їх власників і користувачів, раціонального та ефективного використання земельних ділянок.
 
Строк виконання заходів з відстеження: 30.06.2015 – 02.07.2015
 
Тип відстеження: повторне.

Методи одержання результатів відстеження: використано метод збору даних та інформації, наявної в управлінні регулювання земельних відносин Житомирської міської ради.
 
Дані, на основі яких відстежувалася результативність: Проведено аналіз інформації, наявної в управлінні регулювання земельних відносин Житомирської міської ради.
 
Кількісні та якісні значення показників результативності акта:

Основним показником є кількість земельних ділянок щодо яких територіальним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі складено акти обстеження про порушення вимог земельного законодавства.

Впродовж року з моменту прийняття зазначеного рішення не було складено та затверджено жодного акту про визначення розміру збитків, не підписано жодного договору про добровільне відшкодування збитків в зв’язку зі змінами в законодавстві, які відбулися продовж 2014 року початку 2015 року. Зокрема, статтею 31 Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік» (зі змінами, внесеними Законом України від 31.07.2014 № 1622-VII) заборонено проведення перевірок контролюючими органами підприємств, установ та організацій, фізичних осіб-підприємців. Аналогічний мораторій на перевірки запроваджено й у 2015 році.

У зв’язку з тим,  що реалізація даного регуляторного акту може здійснюватися за наявності відповідного акту територіального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі про порушення вимог земельного законодавства та зважаючи на мораторій на перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб-підприємців, позитивного впливу регуляторного акту на взаємодію органів місцевого самоврядування з фізичними та юридичними особами (користувачами земельних ділянок) та досягнення поставлених цілей, які  покладалась на  регуляторний  акт  при  його затвердженні не відбулося.

Оцінка можливих результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей: Враховуючи вищезазначене, результативність регуляторного акту буде визначена при періодичному відстеженні.
 
В. о. міського голови                                                                     Л.В. Цимбалюк
Звіт про періодичне відстеження регуляторного акта від 18.08.11 №517 “Про затвердження умов проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування в м. Житомирі”
14 серпня 2015 року                                                                        м. Житомир

Вид і назва регуляторного акта: Рішення виконавчого комітету Житомирської ради від 18.08.2011 року  № 517 “Про затвердження умов проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування в м. Житомирі”.
Назва виконавця заходів з відстеження результативності: управління транспорту і зв'язку міської ради.
Цілі прийняття регуляторного акту: створення конкурентного середовища у сфері перевезення пасажирів автотранспортом, забезпечення прозорості та створення умов для підвищення ефективності проведення конкурсів і прискорення розвитку галузі автомобільного транспорту, задоволення зростаючих потреб населення в перевезеннях, підвищення якості транспортних послуг.
Строк виконання заходів з відстеження: з 13.08.2015року  по 14.08.2015року.
Тип відстеження – періодичне.
Методи одержання результатів відстеження: для відстеження результативності регуляторного акта використовувався метод збору даних управління транспорту і зв’язку міської ради.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних: відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось на основі аналізу даних управління транспорту і зв’язку
Кількісні та якісні значення показників результативності акту: результативність регуляторного актувизначалася за наступними показниками:
 
2013 рік
   2014 рік
І півріччя 2015 року
Кількість автобусних маршрутів в  м. Житомирі
25
25
24
Кількість транспортних засобів що працюють на міських маршрутах
224
224
224
Кількість укладених договорів за результатами конкурсу
6
-
11
Кількість поданих заяв для участі в конкурсі
14
-
30
Для задоволення потреб населення в пасажирських перевезеннях у місті працюють 14 суб’єктів господарювання, з яких 6 юридичних осіб  та
8 фізичних осіб-підприємців.
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення вищезазначених цілей: регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, реалізація його положень є ефективною. Дане рішення виконавчого комітету міської ради не потребує внесення змін чи доповнень.

В.о.міського голови                Цимбалюк Л.В.
Звіт про відстеження результативності регуляторного акту – рішення міської ради від 07.10.2011 року № 198 «Про деякі питання обмеження реалізації алкогольних напоїв на території міста Житомира»
Звіт  про відстеження результативності регуляторного акту –
  рішення міської ради від 07.10.2011 року № 198 «Про деякі питання обмеження реалізації алкогольних напоїв на території міста Житомира»
06.10.2015 р.                                                                                                                                                                                                                                                                                     м. Житомир


Вид та назва регуляторного акту:  рішення міської ради   від 07.10.2011 року № 198 «Про деякі питання обмеження реалізації алкогольних напоїв на території міста Житомира».

Назва виконавця заходів з відстеження: відстеження результативності дії регуляторного акту проведено  відділом торгівлі, громадського харчування та сфери послуг департаменту власності та ринкового регулювання міської ради.

Цілі прийняття регуляторного акту: збереження тиші на території міста у вечірній та нічний час, дотримання закладами торгівлі правил акустичного режиму та громадського порядку, а також впорядкування  та обмеження продажу алкогольних, слабоалкогольних  напоїв та пива в нічний час, зниження їх споживання  та попередження правопорушень, пов’язаних із зловживанням  алкоголю.

Строк виконання заходів з відстеження:  05 – 06 жовтня 2015 року.

Тип відстеження – періодичне.

Методи одержання результатів відстеження: використовувався метод збору даних  департаменту власності та ринкового регулювання міської ради, Житомирського міського відділу УМВС України в Житомирській області.

Дані, на основі яких відстежується результативність:  відстеження результативності регуляторного акта  здійснювалось на основі аналізу даних департаменту власності та ринкового регулювання міської ради, Житомирського міського відділу УМВС України в Житомирській області.

Якісні значення показників результативності:  дотримання громадського порядку, зменшення правопорушень та скарг мешканців на роботу об’єктів торгівлі, підвищення культури обслуговування споживачів, поліпшення санітарного стану підприємств торгівлі та прилеглих до них територій.
Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня визначених цілей: регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, реалізація його положень є ефективною.
Регуляторний акт не потребує внесення  змін, або його скасування.
 
Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради                   О.М. Бочковський