Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради

Відділ соціальних допомог

  • Основним завданням відділу соціальних допомог є здійснення прийому громадян, надання консультацій, визначення права громадян  на призначення різних видів державних соціальних допомог, компенсацій та житлових субсидій  з дотриманням вимог чинного законодавства (в тому числі за заявами, надісланими через Єдиний державний веб-портал електронних послуг Портал Дія).    
  • Відділ забезпечує рівноправне надання громадянам соціальної допомоги, послідовно та справедливо розглядає звернення громадян, вживає необхідні заходи щодо усунення причин, які викликають скарги громадян. Постійно проводить роз’яснювальну роботу серед населення міста щодо змін у законодавстві.
  • Організовує заходи щодо реалізації державної політики у сфері соціального захисту сімей з дітьми.    
  • Контролює цільове використання  коштів з державного бюджету.
  • Забезпечує  виконання розпоряджень, рішень, наказів та заходів, які відносяться до роботи відділу.
  • У своїй роботі співпрацює з  департаментами та управліннями Житомирської міської ради,  департаментом соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації, Головним управлінням Національної сервісної служби у Житомирській області,  Головним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області, підприємствами, установами, організаціями.
  • Відділ бере участь у заходах,  які проводяться Житомирською міською радою.

Контакти

Бондаренко Ольга Вікторівна – заступник начальника управління – начальник відділу соціальних допомог

Рафієва Лариса Олександрівна – заступник начальника відділу соціальних допомог

(097) 245-19-38; (0412) 48-48-09